کد خبر : 9374
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 دی 1398 - 23:28
-

نیروهای بسیجی به‌صورت شبانه روز در خدمت مردم خوزستان هستند

نیروهای بسیجی به‌صورت شبانه روز در خدمت مردم خوزستان هستند

  نیروهای بسیجی به‌صورت شبانه روز در خدمت مردم خوزستان هستند   شبکه خبری خوزستان | فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: نیروهای بسیجی و سپاهی با روحیه جهادی خود به صورت جهادی در کنار مردم هستند و برای حل مشکلات تلاش می‌کنند.   به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از فارس ، سردار

 

نیروهای بسیجی به‌صورت شبانه روز در خدمت مردم خوزستان هستند

 

شبکه خبری خوزستان | فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: نیروهای بسیجی و سپاهی با روحیه جهادی خود به صورت جهادی در کنار مردم هستند و برای حل مشکلات تلاش می‌کنند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از فارس ، سردار حسن شاهوارپور صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان در اهواز اظهار کرد: روز گذشته از جنوب تا شمال استان برنامه‌هایی را در خدمت سردار سلامی بودیم و امروز نیز پروژه‌هایی را در زمینه محرومیت‌زدایی و امور اجتماعی را خواهیم داشت.

 

وی گفت: خدمت سردار سلامی عرض می‌کنم در کل کشور ما به عنوان یک استان مرزی و حساس شرایط ویژه‌ای داریم و دشمنان تمرکز خاصی روی این استان دارند ضمن اینکه بلایای طبیعی نیز به این موضوع اضافه می‌شود که البته ما به فال نیک می‌گیریم و همیشه با تلاش و توکل، از این موانع پیروز و سربلند بیرون آمده‌ایم.

 

شاهوارپور ادامه داد: مردم در تمام حوادث دیدند که سپاه و بسیج با همه توان در جهت خدمت‌رسانی تلاش می‌کنند، خون شهدا ما را به این راه کشانده که با تمام وجود به مردم خدمت کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان افزود: شبانه روز در خدمت مردم هستیم و با روحیه جهادی کمک می‌کنیم؛ امروز استدعا داریم به مشکلات پایگاه‌های ما با توجه به گستردگی مجموعه‌های قشری سپاه در خوزستان، توجه ویژه‌ای بشود تا فرماندهان بتوانند جوابگوی مردم باشند و به تامین نیازمندی‌ها و حل مشکلات اولیه یک پایگاه نگاه ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: در حوادث اخیر که در خوزستان داشتیم، عصای دست ما همین نیروهای جهادی بودند که با کمک مردم خیر، در جهت کاهش آلام صورت گرفت.

شاهوارپور عنوان کرد: ما در کنار بنیاد مسکن و دیگر دستگاه‌ها، ما نیز به سهم خود در بحث ساخت و تعمیر منازل اقداماتی را در برخی نقاط، انجام دادیم و از سردار می‌خواهم حتی‌المقدور به تکمیل و پشتیبانی هر چه بیشتر این پروژه‌ها و پروژه‌های بیشتر در مناطق آسیب‌دیده، مثل همیشه یاری‌گر ما باشند‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.