کد خبر : 17059
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 خرداد 1399 - 16:06
-

نمایندگان خوزستان ، خوزستان قرمز است / اقدام انقلابی شما چیست؟

نمایندگان خوزستان ، خوزستان قرمز است / اقدام انقلابی شما چیست؟

نمایندگان خوزستان ، خوزستان قرمز است / اقدام انقلابی شما چیست؟     ویروس منحوس کرونا ماه‌هاست زندگی و خلق و خوی همه مردم را تحت تأثیر و بلاتکلیفی قرار داده است. ویروسی که اگر از ابتدا مدیریت می‌شد شاید کل مملکت گرفتار آن نمی‌شد و تلفات انسانی آن کمتر بود. تلاش‌های پزشکان و پرستاران

نمایندگان خوزستان ، خوزستان قرمز است / اقدام انقلابی شما چیست؟

 

 

ویروس منحوس کرونا ماه‌هاست زندگی و خلق و خوی همه مردم را تحت تأثیر و بلاتکلیفی قرار داده است. ویروسی که اگر از ابتدا مدیریت می‌شد شاید کل مملکت گرفتار آن نمی‌شد و تلفات انسانی آن کمتر بود.

تلاش‌های پزشکان و پرستاران در این عرصه بسیار ستودنی است و هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

اما آنچه به‌تازگی پیش‌آمده عدم اطلاع‌رسانی از وضعیت کرونایی استان خوزستان است که این عدم اطلاع‌رسانی می‌تواند خسارات انسانی جبران‌ناپذیری را بر مردم تحمیل کند.

به‌راستی چرا نباید آمار کرونایی در خوزستان قرمز منتشر شود؟ آیا این کار پاک کردن صورت‌مسئله نیست؟ آیا عدم اطلاع‌رسانی باعث عادی‌سازی این بیماری می‌شود؟ چرا مسئولان وزارت بهداشت عملاً خود را شریک از بین بردن انسان‌های بیشتری می‌کنند؟ آیا خوزستان باید در کرونا کار کند و کسی هم آمار نداند تا چرخ اقتصاد مملکت بگردد به قیمت هر چه بیشتر تلف شدن مردم خوزستان؟

نمایندگان محترم خوزستان، مردم خوزستان از شما انتظار دارند فریاد مردم این استان مصیبت‌زده را به مسئولان کشوری برسانید تا حداقل اجازه دهند آمار روزانه کرونایی این استان به اطلاع عموم رسانده شود و بی‌خیالی و بی‌تفاوتی را نسبت به این ویروس خطرناک در زندگی مردم رواج ندهید.

نمایندگان محترم خوزستان این خواسته بزرگی نیست لطفاً اقدام کنید.

منبع : رامپرس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.