کد خبر : 10564
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 - 7:52
-

نماینده ولی فقیه در خوزستان: مسئولان مراقب تله‌های انفجاری افراد شیک‌پوش میز مذاکره باشند

نماینده ولی فقیه در خوزستان: مسئولان مراقب تله‌های انفجاری افراد شیک‌پوش میز مذاکره باشند

امام‌جمعه اهواز گفت: امیدواریم مسئولان از خواب بیدار شده و مراقب تله‌های انفجاری افراد شیک‌پوش بر سر میز مذاکره باشند. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، حجت‌الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز، با اشاره به افزایش تحریم‌های آمریکا پس از برجام، اظهارداشت: امریکا پس از داستان برجان نه‌تنها تحریم‌ها را

امام‌جمعه اهواز گفت: امیدواریم مسئولان از خواب بیدار شده و مراقب تله‌های انفجاری افراد شیک‌پوش بر سر میز مذاکره باشند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، حجت‌الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز، با اشاره به افزایش تحریم‌های آمریکا پس از برجام، اظهارداشت: امریکا پس از داستان برجان نه‌تنها تحریم‌ها را کم نکرد بلکه افزایش داده و تحریم شخصیت‌ها را نیز به کار گرفته است.

وی افزود: یکی از شخصیت‌هایی که آمریکا او را تحریم کرد فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان بود که مردم خوزستان این عمل استکباری را به‌شدت محکوم می‌کنند.

امام‌جمعه اهواز ادامه داد: با خروج آمریکا از برجام بسیاری از ساده اندیشان تصور می‌کردند که بین آمریکا و دولتمردان اروپایی شکاف و اختلاف به وجود آمده است بنابراین وقتی از مذاکره با آمریکا ناامید شدند سرشان به سنگ نخورد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تصریح کرد: رهبر انقلاب اعتماد به اروپا و آمریکا را خوش‌بینی محض دانست و فرمودند که این‌ها نه‌تنها در باطن بلکه در ظاهر نیز دست در دست هم دارند و برای ما واضع است زیرا اروپایی‌ها خودشان استعمارگر، استثمارگر و دشمن ما بودند و هستند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد تأکید کرد: امیدواریم مسئولان از خواب بیدار شده و مراقب تله‌های انفجاری افراد شیک‌پوش بر سر میز مذاکره باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث مکانیسم ماشه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان به دنبال فعال‌سازی مکانیسم ماشه هستند. البته در سال‌های گذشته به تعبیر برخی سیاسیون، دلواپسان تا اندازه بسیار زیادی تلاش کردند که این اتفاق واقع نشود اما برخی از مسئولان چشم‌بسته تعهدنامه‌ها را امضا کردند و آن روز فریاد دلسوزان انقلاب بالابود که کشور را به تاراج نبرید و یک‌بار دیگر آن عهدنامه ننگین ترکمانچای تکرار نشود؛ اما باکمال تأسف تحصیل‌کردگان غربی چشمانشان را بستند و خوش‌بینانه به آن‌ها اعتماد کردند.

امام‌جمعه اهواز درباره مکانیم ماشه عنوان کرد: فراِیند مکانیسم ماشه طبق مفاد برجام این است که هرکدام از طرف معاهده اگر مطمئن شود که یک‌طرف به تعهدات خود عمل‌نکرده می‌تواند موضوع را به کمیسیون ویژه‌ای شامل نمایندگان ۶ کشور تصمیم‌گیرنده سازمان انرژی اتمی و اتحادیه اروپا برده و اگر موضوع در آنجا حل نشد پرونده را به شورای امنیت ارسال کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان به تقسیم‌کار میان آمریکا و اروپایی‌ها اشاره کرد و گفت: این‌ها در یک تقسیم‌کار ظالمانه و با گذر زمان در جهت خسته سازی و فرسوده سازی مردم و درنتیجه تغییر در رفتار مسئولان تلاش کردند اما همچنان ناموفق هستند.

وی تصریح کرد: انگلیس مادر همه کشورهای استعماری در دنیا است و عده‌ای که به گمان خودشان زبان روابط بین‌الملل را می‌دانستند از او تودهنی خوردند اما همچنان حاضر به کوتاه آمدن نیستند و می‌گویند ما نمی‌توانیم با دنیا قطع ارتباط کنیم؛ چرا دنیا را به سه کشور و یا چند کشور اروپایی و امریکا خلاصه می‌کنید و از دیگر ظرفیت‌ها غافل هستید؟

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد در بخش دیگر از سخنان خود به تشییع پیکر ۱۶۸ شهید دفاع مقدس از خرمشهر اشاره کرد و گفت: این برنامه سه‌شنبه ساعت ۹ صبح در خرمشهر برگزار می‌شود و برای ما خوزستانی‌ها زیبنده نیست که این شهدا از مرز کشور اسلامی وارد خوزستان شوند و ما قدر این تشییع‌ها را ندانیم.

امام‌جمعه اهواز تأکید کرد: مردم را دعوت می‌کنیم به حضور در این مراسم و از مسئولان می‌خواهیم امکانات حمل‌ونقل را در اختیار مردم بگذارند تا تشییع بسیار باشکوهی داشته باشیم.

انتهای پیام/۳۴۴/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.