کد خبر : 15707
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 - 8:32
-

نماینده ولی فقیه در خوزستان: مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه از رویش‌های انقلاب اسلامی است‌

نماینده ولی فقیه در خوزستان: مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه از رویش‌های انقلاب اسلامی است‌

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ‌گفت: مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه از رویش‌های انقلاب اسلامی است. حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد دیروز در دیدار فرماندهان سپاه خوزستان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی سپاه اظهار داشت: انسان دارای دو بعد وجودی جسمانی و روحانی است که معمولا در دنیا بعد جسمانی بیشتر تقویت می‌شود. وی افزود: از

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ‌گفت: مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه از رویش‌های انقلاب اسلامی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد دیروز در دیدار فرماندهان سپاه خوزستان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی سپاه اظهار داشت: انسان دارای دو بعد وجودی جسمانی و روحانی است که معمولا در دنیا بعد جسمانی بیشتر تقویت می‌شود.

وی افزود: از ابتدای انقلاب یکی از رویش‌های بسیار خوب توجه امامین انقلاب به این بعد معنوی است و با آمدن مجموعه عقیدتی و سیاسی به سپاه روحیه معنوی تقویت شد به گونه‌ای که سپاه توانسته در ردیف ارتش‌های قدرتمند جهان قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت:در ایران اسلامی پس از انقلاب امام ما این مطلب را مدنظر داشت و در صدد تشکیل نهادی که بتواند معنویت قوای نظامی ما را تقویت کند برآمد و این نهاد تحت عنوان نیروی عقیدتی‌و‌سیاسی شکل گرفت.
وی گفت: از ابتدای انقلاب یکی از رویش‌های بسیار خوب توجه امامین انقلاب به این بعد معنوی است و با آمدن مجموعه عقیدتی و سیاسی به سپاه روحیه معنوی تقویت شد به گونه‌ای که سپاه توانسته در ردیف ارتش‌های توانمند دنیا قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد گفت: زمانی که ایمان یک رزمنده در خط مقدم تقویت شد می‌تواند در برابر عالم ایستادگی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.