کد خبر : 8069
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 - 8:42
-

نماینده ولی فقیه در خوزستان: ذهن جوانان برای مقابله با توطئه‌های دشمن باید آماده شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان: ذهن جوانان برای مقابله با توطئه‌های دشمن باید آماده شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان: ذهن جوانان برای مقابله با توطئه‌های دشمن باید آماده شود نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دشمن سال‌ها در تلاش است تا از طریق جنگ نرم به انقلاب و آرمان‌های نظام خدشه وارد کند که باید در این زمینه برای مقابله با توطئه‌های دشمن ذهن جوانان را آماده و تقویت

نماینده ولی فقیه در خوزستان: ذهن جوانان برای مقابله با توطئه‌های دشمن باید آماده شود
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دشمن سال‌ها در تلاش است تا از طریق جنگ نرم به انقلاب و آرمان‌های نظام خدشه وارد کند که باید در این زمینه برای مقابله با توطئه‌های دشمن ذهن جوانان را آماده و تقویت کنیم.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم،حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه دلبستگی به دنیا مطلقا مورد مذمت نیست اظهار داشت: هر چیزی که به افراط می رسد، مورد نکوهش قرار گرفته و در خصوص ستایش این دنیا هیچ آیه و روایتی وجود ندارد ، هرچه وجود دارد مذمت و نکوهش دنیا است.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) افزود: در این روایت آمده که هیچ اصراری به امور دنیا نیست و می توان از همین امور عادی دنیا به عنوان یک سکوی پرش به سمت آخرت و اسلام استفاده کرد. همچنین در یک روایت دیگر پیامبر عنوان می کند که از دنیا سه چیز را دوست دارم که یکی از آن ها نماز است.

امام جمعه اهواز در ادامه بیانات خود ضمن گرامی داشت روز دانشجو عنوان کرد: روز دانشجو در ایران ماهیت ضد استکباری دارد، آرمان‌خواهی، گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی سه رسالت عمده و کلیدی دانشجویان انقلابی و مسلمان پس از انقلاب است.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: برخی ها بحث جنگ شناختی را به عنوان بعد پنجم جنگ می شناسند. این جنگ برای تمرکز در ذهن و افکار و باورهای افراد به وجود آمده است و به قوه شناخت و معرفت انسان ها حمله می کند و از این رو باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی با اشاره به تحول حجاب در دانشگاه‌ها تصریح کرد: در اوایل انقلاب در خوزستان اکثر دختران در مراکز علمی و دانشگاه ها محجبه کامل بودند و حجاب برتر داشتند اما اکنون در یک دبیرستان که ۵۰۰ دانش آموز دختر دارد، شاید ۱۰ دختر چادر به سر داشته باشند و این مساله نشان می دهد که باید به جنگ شناختی توجه جدی شود.

حجت الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به اینکه جنگ شناختی و ادراکی یک جنگ پیشرفته در عرصه جهانی است گفت: جنگی در جریان است که ابزارها و سلاح آن متفاوت است. فضای مجازی و رسانه ها سلاح این جنگ در عرصه جهانی هستند که به قوه شناخت و ادراک مردم حمله می کنند و باعث شکستن باورهای مردم، مسئولان و نخبگان می شوند.
وی خاطرنشان کرد: دشمن سال ها در تلاش است تا از طریق جنگ نرم به انقلاب و آرمان های نظام خدشه وارد کند که باید در این زمینه برای مقابله با توطئه های دشمن ذهن جوانان را آماده و تقویت کنیم.
انتهای پیام/۳۳۱/ ت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.