کد خبر : 11203
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 - 10:15
-

نماینده ولی فقیه در خوزستان: حوزه‌های علمیه به کادرسازی و نخبه پروری ورود کنند

نماینده ولی فقیه در خوزستان: حوزه‌های علمیه به کادرسازی و نخبه پروری ورود کنند

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در مسائل مختلف دچار چالش هستیم ولی نخبه پروری و کادرسازی واقعا یک حلقه مفقوده است لذا مقام معظم رهبری از نماینده‌های خود در سراسر استان‌ها مطالبه کرد‌ه‌اند که سرمایه گذاری کنید و در زمینه نخبه پروری ورود کنید. حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد امروز در جمع

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در مسائل مختلف دچار چالش هستیم ولی نخبه پروری و کادرسازی واقعا یک حلقه مفقوده است لذا مقام معظم رهبری از نماینده‌های خود در سراسر استان‌ها مطالبه کرد‌ه‌اند که سرمایه گذاری کنید و در زمینه نخبه پروری ورود کنید.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد امروز در جمع مدیر و معاونان حوزه‌های علمیه خوزستان اظهارداشت: نخبه پروری و کادرسازی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است.

وی افزود: در مسائل مختلف دچار چالش هستیم ولی نخبه پروری و کادرسازی واقعا یک حلقه مفقوده است لذا مقام معظم رهبری از نماینده‌های خود در سراسر استان‌ها مطالبه کرد‌ه‌اند که سرمایه گذاری کنید و در زمینه نخبه پروری ورود کنید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در هرکدام از شاخصه‌ها متاسفانه ورود نشده است و نیازمند کمیته‌ای در این زمینه هستیم تا برای مناصب و جایگاه‌های مختلف شخصیت نخبه و در تراز وجود داشته باشد.
وی افزود: هنر نیز معجزه می‌کند و بسیار اثرگذار است، راهکار ما نخبه پروری در زمینه هنر است. باید برای مسائل و حوزه‌های مختلف موجود جایگزین داشته باشیم لذا باید به مسائل هنر ورود پیدا کنیم و بتوان نخبگانی را پرورش داد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد بیان کرد: حوزه علمیه انقلابی تا زمانی که استاد، به معنای واقعی کلمه تا بن دندان انقلاب را نپذیرد و به آن عمل نکند محال است که یک حوزه انقلابی داشته باشیم که بازهم به سمت و سوی نخبه پروری پیش می رویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.