کد خبر : 8845
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 دی 1398 - 8:07
-

نماینده ولی فقیه در خوزستان: اگر کار حساب شده‌‌ در اهواز انجام می‌شد اکنون خانه‌های مردم دچار آبگرفتگی نمی‌شد‌

نماینده ولی فقیه در خوزستان: اگر کار حساب شده‌‌ در اهواز انجام می‌شد اکنون خانه‌های مردم دچار آبگرفتگی نمی‌شد‌

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بازدید از وضعیت آب‌گرفتگی‌های منطقه اسلام‌آباد شهرستان کارون‌ گفت: اگر کار حساب شده‌ای در اهواز انجام می‌شد اکنون خانه‌های مردم دچار آبگرفتگی نمی‌شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌عبدالنبی موسوی‌فرد‌ در بازدید از منطقه اسلام‌آباد شهرستان کارون اظهار داشت: در قدم نخست

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بازدید از وضعیت آب‌گرفتگی‌های منطقه اسلام‌آباد شهرستان کارون‌ گفت: اگر کار حساب شده‌ای در اهواز انجام می‌شد اکنون خانه‌های مردم دچار آبگرفتگی نمی‌شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌عبدالنبی موسوی‌فرد‌ در بازدید از منطقه اسلام‌آباد شهرستان کارون اظهار داشت: در قدم نخست محدوده منطقه اسلام آباد باید مشخص شود که بالاخره این منطقه در تقسیمات کشور جزو شهر اهواز به حساب می‌آید یا متعلق به شهرستان کارون است.

وی افزود: پس از مشخص شدن محدوده منطقه برای حل مسکلات مردم نیازمند انقلاب عمرانی در اسلام‌آباد هستیم که با پیگیری مستمر می‌توان آن را محقق کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: اکنون به سبب عدم تعیین تکلیف دستگاه‌های خدمات‌رسان، مشکل فاضلاب و خدمات شهری منطقه اسلام‌آباد را در وضعیت نامطلوبی قرار داده است.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: قرار بود با تاسیس شهرستان جدیدی به نام کارون خدمت‌رسانی به مردم افزایش یابد اما اگر قرار است مشکلات حل نشده باقی بمانند شهرستان شدن، هیچ فایده ای برای مردم ندارد.

‌موسوی‌فرد با تاکید بر پیگیری مشکلات مردم در سطح کلان کشور‌ عنوان کرد: همه حرف‌های ما حول محور فاضلاب، آب آشامیدنی و اشتغال است. همچنین هنگامی که به خدمت مقام معظم می‌رسیم این مسائل را مطرح می‌کنیم.

وی با بیان عدم رعایت توازن و استانداردهای شهرسازی در اهواز‌ گفت: شهر اهواز بر‌اساس معیار‌های شهری رشد و توسعه پیدا نکرده و اکنون به یک روستای بزرگ تبدیل شده است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: در کجای کشور با مقداری بارندگی مردم اینگونه دچار مشکل می‌شوند. اگر کار حساب شده‌ای در اهواز انجام می‌شد اکنون خانه‌های مردم دچار آبگرفتگی نمی‌شد.

امام جمعه اهواز درباره بهبود وضعیت فاضلاب مناطق مختلف‌ بیان داشت: برای فاضلاب برنامه جامعی وجود دارد و با جدیت پیگیر آن هستیم اما در کوتاه مدت باید به دنبال لایروبی مستمر خطوط فاضلاب بود تا بتوان شرایط موجود را تحمل کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.