کد خبر : 9472
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 - 12:08
-

نماینده ولی فقیه در خوزستان: انتقامی سخت در انتظار ارتش بزدل آمریکا است

نماینده ولی فقیه در خوزستان: انتقامی سخت در انتظار ارتش بزدل آمریکا است

نماینده ولی فیقه در استان خوزستان در بیانیه‌ای در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اعلام کرد: انتقامی سخت در انتظار ارتش بزدل آمریکا است به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پی شهادت سردار اسلام سپهبد قاسم

نماینده ولی فیقه در استان خوزستان در بیانیه‌ای در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اعلام کرد: انتقامی سخت در انتظار ارتش بزدل آمریکا است

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در پی شهادت سردار اسلام سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به دست تروریستهای ارتش آمریکا در بغداد، پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا.

شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام و سرباز ولایت حاج قاسم سلیمانی را محضر مبارک ولی الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء و نائب برحقش امام خامنه ای مدظله العالی و ملت شهیدپرور و ظلم ستیز و عدالتخواه تبریک و تسلیت عرض میکنم.

ملت ایران و جبهه مقاومت اکنون پر از احساس اند

احساس غم و حزن در فقدان مرد مجاهدی که جامع اضداد بود، هم اهل نبرد شدید با دشمن بود و هم قلب رئوف و مهربان با دوست داشت، هم اهل حرب بود و هم مرد محراب.

احساس غرور و سرافرازی و امید به تربیت شدگان فراوانی از شیعیان امام علی بن ابی طالب علیه السلام که مختصات مالک اشتر در وجودشان میجوشد.

و بالاخره مملو از احساس نفرت و انزجار و تبری از شقی ترین و ظالم ترین دولت ها و سرکرده تروریسم بین المللی یعنی آمریکای جنایت کار.

بی تردید انتقامی سخت و عمیق و تاثیرگذار در انتظار ارتش بزدل و دریوزه این رژیم تروریست است

دشمنان بدانند امروز سلیمانی ها آماده ادامه ی جهاد و مقاومت هستند و از برکت خون این سردار دلها شاهد رویش هزاران مجاهد در سرتاسر جبهه مقاومت خواهیم بود.

ما ملت ایران پرورش یافتگان و عاشقان مکتب عاشوراییم و عاشقان را دادن سر نه عجب که داشتن سر عجب است. ما از فاطمه زهرا سلام الله علیها شرم می کنیم که فرزند او بی سر وارد صحرای محشر گردد و ما از مولای شهیدمان عقب، مانده باشیم.

مسیر مبارزه با استکبار و استثمار ملتها و راه اعتلای انقلاب اسلامی با قدرت بیش از پیش تا نابودی کامل همه ی جهانخواران و مزدورانشان ادامه خواهد داشت.

و الله المستعان

سید محمد نبی موسوی فرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.