کد خبر : 13223
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1398 - 7:59
-

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان: مسئولان تلاش خود را برای پیشگیری از سیل مضاعف کنند

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان: مسئولان تلاش خود را برای پیشگیری از سیل مضاعف کنند

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: برای پیشگیری از سیل انتظار می‌رود دغدغه‌های سال گذشته را نداشته باشیم، در عین حال مردم باید خود را مهیا و مسئولان دستگاه‌های مربوطه تلاش خود را مضاعف کنند چراکه بارش‌های قابل توجهی در راه است. به گزارش شبکه خبری خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: برای پیشگیری از سیل انتظار می‌رود دغدغه‌های سال گذشته را نداشته باشیم، در عین حال مردم باید خود را مهیا و مسئولان دستگاه‌های مربوطه تلاش خود را مضاعف کنند چراکه بارش‌های قابل توجهی در راه است.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به بروز سه بحران احتمال وقوع سیل ، شیوع ویروس کرونا و هجوم ملخها اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری این ویروس ساخته و پرداخته دست بشر است و طبیعی نیست؛ لذا ما باید برنامه‌ریزی جامعی برای مواجه با این بیماری داشته باشیم و استان ما نیز همانند دیگر استان ها با آن درگیر شده و مستثنی نیست.

وی با تاکید بر لزوم آمادگی مردم در مقابل این ویروس گفت: رعایت نکات پزشکی و بهداشتی بسیار مهم و در اولویت است و شهروندان باید به این مساله توجه بسیار داشته باشند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: نکته دیگر در خصوص این ویروس این است که نگرانی و ترس بیش از حد از آن سبب ایجاد مشکلاتی می شود و ترس و تلقین بیش از حد، انسان را از پا درمی‌آورد، انسانی که ایمان و اعتقاد به اهل بیت و خدای متعال دارد و دستش به دعا و قرآن است نباید نگران باشد، هیچ چیز در عالم هستی بدون اذن خدای متعال اتفاق نمی افتد بحث بیماری نیز اگر نکات بهداشتی رعایت شود و توسل و دعا و بازگشت به دستورات دینی سرلوحه باشد پشت سر گذاشته می شود.

وی افزود: با توجه به این که در ماه مبارک رجب قرار داریم و این ماه و دو ماه آینده از ماه‌های خاص ومعنوی است مردم عزیز در اوقات خلوت و قبل از سحر دعا و راز و نیاز کنند انشالله به حول و قوه الهی از این بحران خارج می‌شویم.
موسوی فرد بیان داشت: در خصوص هجوم ملخ‌های به استان خوشبختانه مشکل خاصی نداریم و با توجه به گزارشهای سازمان جهاد کشاورزی استان تا کنون با این معضل مقابله شده است.

وی گفت: برای پیشگیری از سیل در استان نیز تدابیر خوبی اندیشیده شده است اما همچنان جای کار هست و با تدابیر لازم انتظار می رود دغدغه های سال گذشته را نداشته باشیم ،در عین حال مردم باید خود را مهیا و مسئولان دستگاه های مربوطه تلاش خود را مضاعف کنند چراکه بارشهای قابل توجهی در راه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.