کد خبر : 18157
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 20:35
-

نماینده مردم شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی:   ترمز دستی برخی مدیران دستگاههای اجرایی کشیده شده، از بی تفاوتی و عدم مطالبه گری شان گله مندیم یکی از نمایندگان مردم شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بی تفاوتی و عدم مطالبه برخی مدیران دستگاههای اجرایی در جهت دریافت اعتبارات لازم برای رفع مشکلات

نماینده مردم شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی:

 

ترمز دستی برخی مدیران دستگاههای اجرایی کشیده شده، از بی تفاوتی و عدم مطالبه گری شان گله مندیم

یکی از نمایندگان مردم شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بی تفاوتی و عدم مطالبه برخی مدیران دستگاههای اجرایی در جهت دریافت اعتبارات لازم برای رفع مشکلات واحد متبوعه شان پذیرفتنی نیست و از این بابت به شدت گله مندیم.
سید مجتبی محفوظی در نشست کارگروه اشتغال شهرستان آبادان که در محل تالار غدیر فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: به نظر می رسد ترمز دستی برخی مدیران کشیده شده چرا که به هیچ وجه توان انجام کار و مطالبه گری در حوزه خودشان را هم ندارند.

وی خطاب به فرماندار آبادان افزود: بایستی در جلسه ای مشترک با نمایندگان به طور ویژه و جدی به این وضعیت رسیدگی شود، مدیر ناتوان جایی برای ماندگاری و کار در آبادان ندارد.

نماینده مردم شهرستان آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: مثل اینست که بسیاری از مدیران دستگاههای اجرایی وجود خارجی ندارند هیچ کدام با نمایندگان ارتباط ندارند و حاضر نیستند برای پیگری مسائل مبتلابه حوزه مدیریتی شان به ما مراجعه و گفتگو کند.
محفوظی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود دو رودخانه و ۲ خور بسیار زیبا در منطقه، بر لزوم مطالعه، برنامه ریزی و اقدام در جهت فعال سازی گردشگری آبی
تاکید کرد.

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.