کد خبر : 20294
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهریور 1399 - 19:14
-

نماینده مردم شادگان درمجلس شورای اسلامی

نماینده مردم شادگان درمجلس شورای اسلامی

نماینده مردم شادگان درمجلس شورای اسلامی :   ظرفیت تخصیصی به شادگان در آزمون تامین اجتماعی پاسخگوی نیاز این شهرستان نیست به گزارش خبرنگارما، در نشست مجمع نمایندگان استان خوزستان با دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد و آخرین مسایل استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم

نماینده مردم شادگان درمجلس شورای اسلامی :

 

ظرفیت تخصیصی به شادگان در آزمون تامین اجتماعی پاسخگوی نیاز این شهرستان نیست به گزارش خبرنگارما، در

نشست مجمع نمایندگان استان خوزستان با دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد و آخرین مسایل استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در این جلسه با اشاره به وضعیت اداره و درمانگاه تامین اجتماعی شادگان، تامین نیروی انسانی متخصص و اداری را مهم ترین نیاز این این اداره خواند و گفت: سهمیه تخصیصی به شهرستان شادگان پاسخگوی نیاز اداره و درمانگاه نیست و انتظار داریم از سهمیه ذخیره نیز برای تأمین نیروی انسانی شادگان استفاده شود.

نماینده مردم شادگان با اشاره به وضعیت درمانگاه شهدای شادگان گفت: درمانگاه نیز با کمبود نیرو مواجه است و برای رفاه حال مراجعان، نیازمند شبانه روزی شدن درمانگاه هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: درخواست تأمین پزشک و دندانپزشک برای درمانگاه نیز ارائه شده است که با موافقت ریاست سازمان بزودی تامین خواهد شد

خبرنگاراعظم حکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.