کد خبر : 18239
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399 - 3:39
-

نماینده مردم اهواز: وزارت نفت ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه آبرسانی غیزانیه اختصاص می‌دهد

نماینده مردم اهواز: وزارت نفت ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه آبرسانی غیزانیه اختصاص می‌دهد

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: برای بار دوم نماینده‌ها در غیزانیه حضور پیدا کردند و مقرر شده علاوه بر کمک ۵۰ میلیارد تومانی مجلس، وزارت نفت نیز ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه غیزانیه اختصاص دهد. مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: مجلس برای حل مسئله آب غیزانیه پیگیر است

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: برای بار دوم نماینده‌ها در غیزانیه حضور پیدا کردند و مقرر شده علاوه بر کمک ۵۰ میلیارد تومانی مجلس، وزارت نفت نیز ۱۰ میلیارد تومان برای پروژه غیزانیه اختصاص دهد.
مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: مجلس برای حل مسئله آب غیزانیه پیگیر است و با مسئولان وزارت نیرو در حال رایزنی برای حل مشکل آب شرب غیزانیه هستیم.

وی افزود: اعتقادی به افتتاحیه بدون برنامه‌ریزی ندارم و هر وقت آب به روستای سودان در آخر خط غیزانیه رسید، باید اظهار خوشحالی کنیم. مسئله آب شرب غیزانیه را به صورت هفتگی پیگیری می‌کنیم و برای بار دوم ۳ نماینده تهران را به این منطقه دعوت کردیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس بیان داشت: شأن مردم این منطقه نیست پس از ۴۰ سال با تانکر آب شرب دریافت کنند. وزارت نفت ۱۰ میلیارد تومان برای اتمام پروژه اختصاص داده است.

وی گفت: با همکاری نمایندگان مجلس اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای پایان آبرسانی غیزانیه اختصاص داده شده تا فاز نهایی این پروژه به اتمام برسد و ۸۵ روستای این بخش دارای آب شرب شوند.

یوسفی بیان داشت: علاوه بر آب شرب دنبال حل مشکل آب کشاورزی و احشام این مناطق هستیم تا این مردم در روستاها به شغل کشاورزی خود ادامه دهند و وارد حاشیه شهر نشوند.

وی افزود: در کمیته آب و فاضلاب مجلس برای حل مشکلات خوزستان مرتب پیگیری می‌کنیم. متاسفانه در خوزستان با انباشتی با مشکلات روبه‌رو هستیم و در سال‌های که وضعیت اعتبارتی مناسب بود، اقدامات خوبی صورت نگرفت. اکنون از نظر اعتباری وضعیت مطلوبی در کشور نداریم.

این نماینده مجلس گفت: مسئولان اجرایی باید به وعده‌های خود عمل کنند تا شاهد باشیم اول مهرماه ۹۹ فاز سوم آبرسانی غیزانیه به اتمام برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.