کد خبر : 17290
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 12:03
-

نماینده مردم اهواز در مجلس: طرح‌های فاقد مجوز انتقال آب در خوزستان باید متوقف شوند

نماینده مردم اهواز در مجلس: طرح‌های فاقد مجوز انتقال آب در خوزستان باید متوقف شوند

گروه استان‌ها ـ نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه خوزستان با مشکل بی‌آبی روبه‌رو‌ست، گفت: علت این مسئله طرح‎‌های انتقال آب بدون مجوز محیط زیست از سرچشمه‌های رود کارون بوده که مطالبه ما توقف کامل این طرح‌های بدون مجوز است. مجتبی یوسفی با اشاره به مسئله کم‌آبی در استان اظهار داشت: مشکل کم‌آبی

گروه استان‌ها ـ نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه خوزستان با مشکل بی‌آبی روبه‌رو‌ست، گفت: علت این مسئله طرح‎‌های انتقال آب بدون مجوز محیط زیست از سرچشمه‌های رود کارون بوده که مطالبه ما توقف کامل این طرح‌های بدون مجوز است.
مجتبی یوسفی با اشاره به مسئله کم‌آبی در استان اظهار داشت: مشکل کم‌آبی در استان جدی و زندگی مردم را تهدید می‌کند؛ شهرهای استان از شمال تا جنوب با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی افزود: خوزستانی که در گذشته یک جلگه سرسبز و حاصل‌خیز بوده پذیرفتنی نیست امروز با کمبود آب شرب مواجه باشد؛ علاوه بر خشکسالی سال‌های اخیر، متاسفانه طرح‌های مختلف انتقال و مدیریت نامناسب منابع آبی مشکلات آب شرب استان را مضاعف کرده است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: علت اصلی مشکل بی‌آبی در استان به سوء‌مدیریت در حوزه آب برمی‌گردد؛ متاسفانه با اینکه استان با مشکل بی‌آبی روبه‌روست طرح‎‌های انتقال آب از سرچشمه‌های رود کارون، آن‌هم بدون مجوزهای زیست‌محیطی ادامه دارد.

وی با اشاره به جلسه اخیر خود با وزیر نیرو اظهار داشت: در این جلسه مخالفت خود را نسبت به انتقال آب از منابع رود کارون بدون داشتن مجوزهای زیست محیطی بیان کردیم؛ یکی از مطالبه‌های مهم ما توقف کامل طرح‌های انتقال آب است که فاقد مجوزهای محیط زیست هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.