کد خبر : 18763
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 - 11:14
-

نفت ۱ – پارس ۰؛ امضای سقوط پارس

نفت ۱ – پارس ۰؛ امضای سقوط پارس

شبکه خبری خوزستان به نقل از خوزستان اسپورت هفته سی‌ام لیگ برتر – استادیوم شهیدبهنام محمدیپنجشنبه ۳۰ مردادماه ۹۹ – ساعت ۲۰:۴۵نفت مسجدسلیمان ۱ – پارس جنوبی جم ۰گل: امید سینگ (۸۸)داور: موعود بنیادی‌فرکمک داوران: حسن یوسفی و بهزاد پناهیاخطار: میرهادی میرجوان، مجید عیدی (نفت) – محمد نوری، نیما انتظاری (پارس جنوبی)بدون تماشاگر نفت مسجدسلیمان:

شبکه خبری خوزستان به نقل از خوزستان اسپورت

هفته سی‌ام لیگ برتر – استادیوم شهیدبهنام محمدی
پنجشنبه ۳۰ مردادماه ۹۹ – ساعت ۲۰:۴۵
نفت مسجدسلیمان ۱ – پارس جنوبی جم ۰
گل: امید سینگ (۸۸)
داور: موعود بنیادی‌فر
کمک داوران: حسن یوسفی و بهزاد پناهی
اخطار: میرهادی میرجوان، مجید عیدی (نفت) – محمد نوری، نیما انتظاری (پارس جنوبی)
بدون تماشاگر

نفت مسجدسلیمان: حبیب فرعباسی، مجید عیدی، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، پیام ملکیان، علیرضا علیزاده، میثم نقی زاده، صادق صادقی (۶۸- امید سینگ و ۹۰- احسان تأییدی)، حسین ابراهیمی (۸۸- سعید کریمی)، مهدی زبیدی (۴۶- سجاد جعفری) و میرهادی میرجوان (۸۳- احمد الجبوری)
سرمربی: مهدی تارتار

پارس جنوبی جم: مسعود پورمحمد، نیما انتظاری، فریبرز گرامی، علی عبدالله‌زاده، ایمان باصفا (۵۶- محمود شفیعی)، متین کریم‌زاده، شهرام گودرزی، محمد نوری، محمد ابراهیمی (۸۷- میلاد خدایی‌اصل)، رضاخالقی‌فر و امین منوچهری (۴۶- پوریا آریاکیا)
سرمربی: سیروس پورموسوی

خلاصه بازی
نفت مسجدسلیمان که از قبل جایگاهش در میانه جدول را تثبیت کرده بود، در مسابقه‌ای که برای پارس جنوبی حکم مرگ یا زندگی را داشت، از این تیم بوشهری پذیرایی می‌کرد. پارسی‌ها برای فرار از سقوط چاره‌ای غیر از کسب سه امتیاز نداشتند و نفتی‌ها هم با هدف رعایت بازی جوانمردانه گام به میدان گذاشتند.

تیره پوشان پارس جنوبی در ۴۵ دقیقه نخست این مسابقه حالت تهاجمی داشتند و منتظر خلق موقعیت بودند تا دروازه نفت مسجدسلیمان را تهدید کنند. تلاش پارسی‌ها در این نیمه ثمری نداشت و دو ضربه از رضا خالقی‌فر و محمد نوری از کنار دروازه میزبان به بیرون رفتند. شاگردان مهدی تارتار هم در چند صحنه به خط دفاعی تیم پارس جنوبی فشار آوردند که منجر به گل نشد و در یک صحنه دقیقه ۴۰ نیز توپ در محوطه جریمه پارس جنوبی به دست مدافع این تیم برخورد کرد که داور اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت و نیمه نخست با تساوی به پایان رسید.

جریان مسابقه در نیمه دوم تغییر چندانی نداشت و بازیکنان دو تیم با ارائه یک بازی نزدیک در پی یافتن روزنه‌ای به سمت دروازه‌ها بودند تا به گل برتری برسند. این اتفاق در دقیقه ۸۸ به وقوع پیوست و امید سینگ بازیکن تعویضی نفت مسجدسلیمان گل پیروزی نفت را وارد دروازه پارس جنوبی کرد تا سقوط این تیم به لیگ دسته اول قطعی شود.

تیم نفت مسجدسلیمان با کسب این پیروزی ۳۸ امتیازی شد و در رده هشتم جدول جای گرفت.

شرح گل
۱-۰ (نفت): امید سینگ بازیکن تعویضی تیم نفت مسجدسلیمان با استفاده از اشتباه مدافع پارس جنوبی گل برتری زردپوشان نفت را وارد دروازه حریف کرد.

در حاشیه
* پیش از شروع مسابقه، بازیکنان پارس جنوبی به سمت نیمکت نفت مسجدسلیمان رفتند و با مهدی تارتار و سایر اعضای کادرفنی نفت خوش و بش کردند.
* تعدادی از هواداران نفت مسجدسلیمان از ساختمان‌های اطراف ورزشگاه به تماشای بازی پرداختند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.