کد خبر : 20084
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 شهریور 1399 - 7:44
-

نفت مسجدسلیمان به دنبال توافق با سرمربی جدید

نفت مسجدسلیمان به دنبال توافق با سرمربی جدید

گزارش” شبکه خبری خوزستان” نفت مسجدسلیمان در حالی لیگ نوزدهم را با هدایت مهدی تارتار در رتبه هشتم به پایان رساند که این تیم تا وسط های نیم فصل دوم یکی از شانس های کسب سهمیه لیگ قهرمانان به حساب می آمد. آن ها فصل قبل از آن سال سختی را داشتند و تا هفته

گزارش” شبکه خبری خوزستان” نفت مسجدسلیمان در حالی لیگ نوزدهم را با هدایت مهدی تارتار در رتبه هشتم به پایان رساند که این تیم تا وسط های نیم فصل دوم یکی از شانس های کسب سهمیه لیگ قهرمانان به حساب می آمد. آن ها فصل قبل از آن سال سختی را داشتند و تا هفته آخر در آستانه سقوط بودند اما در نهایت در لیگ برتر ماندند.

با این وجود همانطور که از هفته ها قبل مشخص بود مهدی تارتار در پایان فصل از جمع مسجدسلیمانی ها جدا تا این باشگاه مذاکرات را با گزینه های مدنظرش برای فصل آینده انجام بدهد اما طی یکی دوروز گذشته و در حالی مدیران نفت در آستانه توافق نهایی با گزینه مدنظرشان هستند خبر رسیده که تارتار بازخواهد گشت. با توجه به محبوبیت تارتار در مسجدسلیمان این خبر مورد استقبال هواداران این تیم قرار گرفت اما آخرین اخبار از باشگاه حاکی است که این موضوع صحت ندارد و سرمربی فصل گذشته دیگر به طور قطعی جدا  شده و بازگشتی در کار نیست.

اصلی ترین و نزدیکترین گزینه حال حاضر به نیمکت نفت مسجدسلیمان یک مربی جوان و آینده دار است که با توجه به شرایط باشگاه نفت مسجدسلیمان می تواند یک انتخاب مناسب در ادامه راهی باشد که این تیم در فصل گذشته طی کرده است. حسینی که فصل گذشته با تیم مس کرمان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر بود در نهایت در رقابت با آلومینیوم اراک نتوانست به این مهم دست پیدا کند. با این وجود عملکرد حسینی در سال های اخیر و برنامه های باشگاه نفت برای  بستن تیمی جوان باعث شده که این دو در نزدیکترین حالت ممکن باشند.

مجتبی حسینی مربی ۴۶ ساله و اهل آمل از استان مازندران ، پیش از مس هدایت تیم های گل ریحان و ذوب آهن را در کارنامه اش دارد. او بخشی از فعالیتش در فوتبال ایران را به عنوان دستیار یحیی گل محمدی در تیم هایی مثل ذوب آهن ، پرسپولیس و تراکتورسازی نیز کار کرده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.