کد خبر : 10604
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 بهمن 1398 - 10:10
-

نصیحت‌های پدرانه امام جمعه اهواز به دانش‌آموزان / در کنار ‌تحصیل، مهارتی را ‌تخصصی یاد بگیرید‌

نصیحت‌های پدرانه امام جمعه اهواز به دانش‌آموزان / در کنار ‌تحصیل، مهارتی را ‌تخصصی یاد بگیرید‌

نماینده ولی فقیه در خوزستان به موضوع اشتغال اشاره کرد و گفت: فکر نکنید که مدرک تحصیلی شما اشتغالزا‌ست بلکه باید در دوران تحصیل خود مهارتی در حد تخصصی فرا بگیرید. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در جمع دانش‌آموزان دبیرستان شاهد شیخ‌ انصار اهواز

نماینده ولی فقیه در خوزستان به موضوع اشتغال اشاره کرد و گفت: فکر نکنید که مدرک تحصیلی شما اشتغالزا‌ست بلکه باید در دوران تحصیل خود مهارتی در حد تخصصی فرا بگیرید.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در جمع دانش‌آموزان دبیرستان شاهد شیخ‌ انصار اهواز اظهار داشت: ما در کشورمان نخبگان زیادی از دست دادیم که آخرین آنها سردار سلیمانی بود.

وی افزود: خداوند متعال مهر سردار سلیمانی را به گونه‌ای در دل مردم نهاد که در مراسم تشییع این بزرگوار شاهد جمعیت میلیونی بودیم. این شهید نمونه بارز یک مدیر موفق است که مردم قدردان آن هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که عمر تنها نعمتی از که خداوند به همه انسان‌ها یک بار عطا می‌کند و تکرار نمی‌شود گفت: به همین دلیل انسان باید تلاش کند که عمر و جوانی خود را در بهترین راه هزینه کند.

‌موسوی‌فرد عنوان کرد: نصیحت پدرانه بنده به شما این است که تمام پل‌های پشت‌ سر خود را خراب نکنید و روزنه‌ای برای بازگشت باقی بگذارید.
وی خاطرنشان کرد: اگر تمام خوبی‌های عالم را در پرونده آخرت خود داشته باشید اما بگویید خدا به نماز ما نیازی ندارد بعد از این که بزرگتر شوید متوجه می‌شوید که این چند سالی که نماز نخوانده‌اید را باید قضایش را ادا کنید و تا زمانی که این امر محقق نشود خداوند خوبی‌های شما را نمی‌پذیرد چرا که نماز مجوز ورود به بهشت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: به معضل اشتغال در استان اشاره کرد و گفت: هر کجای استان که می‌روم جوان‌های زیادی از این موضوع گلایه دارند. شما درس بخوانید اما فکر نکنید که مدرک اشتغالزا است پیشنهاد من به شما این است که در دوران تحصیل خود تلاش کنید و مهارتی را به صورت تخصصی یاد بگیرید.

انتهای پیام/۳۳۱/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.