کد خبر : 7220
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1398 - 22:05
-

نسخه های استاندارخوزستان یکی پس از دیگری پیچیده می شود!

نسخه های استاندارخوزستان یکی پس از دیگری پیچیده می شود!

دوئل ۱۸نماینده و استاندار در انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش هم به سود استاندار خاتمه یافت بدین ترتیب همچنان. استاندار می تازد دیروز طی حکمی از سوی محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش کوروش مودت فرماندار سابق خرمشهر به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش خوزستان منصوب شد، معارفه مودت که از حواشی زیادی

دوئل ۱۸نماینده و استاندار در انتصاب مدیرکل آموزش و پرورش هم به سود استاندار خاتمه یافت بدین ترتیب همچنان. استاندار می تازد

دیروز طی حکمی از سوی محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش کوروش مودت فرماندار سابق خرمشهر به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش خوزستان منصوب شد، معارفه مودت که از حواشی زیادی بر خوردار بود از معارفه های بسیار جنجال برانگیز و به نوعی خاص برگزار شد، از سیلی خوردن معلمی تا اعتراض بقیه معلمان به وضعیت اسف بار فعلی و مدیرکل سابق آقای تقی زاده که کشتی به گل نشسته آموزش و پرورش خوزستان را بیشتر در عمق مشکلات فرو برد و حاصل مدیریت ایشان ته جدولی آموزش و پرورش استان در کشور بود.

در ادامه سلسله انتصابات شریعتی استاندار خوزستان پیش از این بهنام مریدی در شرکت آب و فاضلاب نارضایتی های زیادی در فضای مجازی و حقیقی از سوی مردم در پاسخ به انتصابات حلقه نزدیک به استاندار صورت گرفت ، اهواز که در اولین باران پاییزی تبدیل به استخر شد و نشان می دهد آبفا نتوانسته پیش از موعد مقرر مشکلات حوزه خود را انجام دهد ،مهره چینی جناب استاندار در آموزش و پرورش چه نتایجی خواهد شد و آیا کورش مودت توانایی نجات آموزش و پرورش از قعر جدول را دارد یا خیردر آینده مشخص خواهد شد.

با توجه به نزدیکی “انتخابات مجلس”در شهرستان ها هم وضعیت خوبی را شاهد نیستیم تاجایی که مهره چینی های انتخاباتی در روزهای آتی بر تخصص ، تعهد و مهارت چیره شده و از ابتدایی ترین پست های شهرستانی نمایندگان مجلس عقب نماندند و سعی در عزل نیروهای شایسته و انتصاب حلقه های انتخاباتی می کنند.

ضمن اینکه متاسفانه اختلافات نمایندگان اهواز سبب شده تا پست های مهم خالی بمانند، بطور مثال معاون فرماندار شهرستان باوی به یک سکانس طولانی مدت و مبهم مبدل شده و جا دارد در این خصوص به مسئولیت های قانونی محول شده خود توجه کنند و از ایجاد فضاسازی انتخاباتی از سوی نمایندگان پرهیز کنند.

در انتصابات فامیلی و دوستانه شایسته سالاری رنگ می‌بازد و خویشاوندسالاری تقویت می‌شود، امری که علاوه بر تضعیف عملکرد در کل کشور و خصوصا در استان خوزستان که شرایط بحرانی پیش می رود نارضایتی عمومی مردم را هم به دنبال خواهد داشت و انتظار می رود دستگاه های قضایی و نظارتی به وظایف قانونی خود به نحو احسن عمل کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.