کد خبر : 20912
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 - 19:56
-

نانوایی‌های متخلف در مسجدسلیمان پلمب شدند

نانوایی‌های متخلف در مسجدسلیمان پلمب شدند

    فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از پلمب ۱۰ واحد نانوایی متخلف به علت نارضایتی مردم از نحوه خدمات رسانی و فروش غیر مجاز سهمیه آرد نانوایی خبر داد.   سرهنگ “علی حسینی” در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در راستای نارضایتی شهروندان از

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از پلمب ۱۰ واحد نانوایی متخلف به علت نارضایتی مردم از نحوه خدمات رسانی و فروش غیر مجاز سهمیه آرد نانوایی خبر داد.

 

سرهنگ “علی حسینی” در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در راستای نارضایتی شهروندان از فعالیت و نحوه خدمات رسانی واحدهای نانوایی، بیش از یکصد واحد صنفی این شهرستان را مورد بازدید قرار دادند.

 

وی افزود: در نتیجه این بازدیدها و رصد اطلاعاتی مبنی بر صحت موضوع ۱۰ واحد صنفی برابر نظام صنفی به دلیل فروش غیر مجاز سهمیه آرد به نرخ آزاد و عدم خدمت رسانی مطلوب به مردم با هماهنگی مرجع قضائی پلمب و سهمیه آرد آنها قطع شد .

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با تاکید بر نظارت مستمر پلیس بر واحدهای صنفی و برخورد قانونی با متخلفان، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی مانند عدم رعایت مسائل بهداشتی، احتکار، فروش غیر مجاز و.. مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.