کد خبر : 5554
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 - 12:44
-

ناطق‌نوری: رهبر معظم انقلاب با دید نظامی و بینش سیاسی ‌عمیق توطئه شوم رژیم صهیونیستی را خنثی کرد

ناطق‌نوری: رهبر معظم انقلاب با دید نظامی و بینش سیاسی ‌عمیق توطئه شوم رژیم صهیونیستی را خنثی کرد

ناطق‌نوری: رهبر معظم انقلاب با دید نظامی و بینش سیاسی ‌عمیق توطئه شوم رژیم صهیونیستی را خنثی کرد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب با دید نظامی و بینش سیاسی‌ عمیق ‌‌فرمودند که پل سوریه نباید قطع شود، گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال این بود که خود را تا

ناطق‌نوری: رهبر معظم انقلاب با دید نظامی و بینش سیاسی ‌عمیق توطئه شوم رژیم صهیونیستی را خنثی کرد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب با دید نظامی و بینش سیاسی‌ عمیق ‌‌فرمودند که پل سوریه نباید قطع شود، گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال این بود که خود را تا پشت دیوارهای نظامی ایران برساند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری در جلسه شورای اداری استان خوزستان که در گیت بوستان اهواز برگزار شد، اظهار داشت: جنگ دشمن در هشت سال دفاع مقدس، جنگ نظامی بوده ‌که در آن همه دنیا علیه ما بسیج شده بود.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و شهادت تعداد کثیری از جوانان در این جبهه، بیان کرد: یک نظام و انقلاب نوپا بدون برخورداری از ابزار و امکانات نظامی به اندازه، به موقع و به حد بودیم که اگر یک تانک از دست می‌دادیم جایگزینی برای آن نداشتیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: موشک‌های هاگ ما آمریکایی بودند که به دلیل نداشتن لامپ موشک‌ها، فعال نمی‌شدند. در هشت سال دفاع مقدس تجربه جنگی نداشتیم.

وی تأکید کرد: ملت ایران در ابتدای انقلاب اسلامی به دلیل مبارزه با رژیم شاه خسته شده بود که وارد یک جنگ تحمیلی شد و مردانه با رهبری امام راحل و فرماندهان صادق ایستاد.

ناطق‌نوری با اشاره به این‌که شهادت رزمندگان و آثار تخریبی در هشت سال دفاع مقدس بسیار بود اما برای انقلاب اسلامی خیر شد، خاطرنشان کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس آب دیده و مقاوم شد و امروه اگر دشمن جرأت و جسارت ندارد بر ماه حمله کند، به دلیل این مقاومت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به چپاول‌ها در دوران خاندان پهلوی بی‌عرضه، اظهار داشت: دشمن از پیشرفت نظامی و صنایع دفاعی ایران اسلامی مبهوت مانده است. باوجود سپرهای دفاعی پیچیده اما به محض ورود پهپاد به آب‌های آن، نیروهای مسلح آن را سرنگون می‌کنند.

وی تأکید کرد: سربازان عاشق امام زمان(عج) و نیروهای مسلح که نفتکش بریتانیایی را توقیف کردند، دشمن مانده بود که چکار کند و هشت سال دفاع مقدس سبب که دیگر ندانند چه کاری انجام دهند.

ناطق‌نوری با اشاره به این‌که امروزه جنگ علیه ایران، جنگ اقتصادی است، گفت: دشمن در جنگ نظامی می‌داند که نمی‌تواند در میدان بیاید و پایگاه‌های آن در تیررس است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این‌که در جنگ با یمن مشخص شد که سپرهای دفاعی دشمن بی‌خاصیت است، خاطرنشان کرد: دشمن جرأت حرکت نظامی علیه ایران اسلامی را ندارد و به همین دلیل در فاز جنگ اقتصادی وارد شده است.

وی با اشاره به فشارها، تحریم‌ها و محاصره‌های اقتصادی دشمن، عنوان کرد: در فاز اقتصادی، مسئولان باید توجه بیشتری داشته باشند و بخش‌های خصوصی را تقویت و حمایت کرده چراکه در این جنگ نیز موفق و پیروز خواهیم شد.

ناطق‌نوری با اشاره به عزت و مدیریت رهبرمعظم انقلاب، گفت: مقطعی که بنا شد نیروهای مسلح در سوریه حضور مستشاری داشته باشند، بسیاری از مسئولان مخالف بودند اما به اعتقاد بنده نگاه رهبری و دید عمیق و بینش عالی ایشان بود که تصمیم به حضور گرفته شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که کمتر کسی دید رهبر معظم انقلاب نسبت به حضور مستشاری نیروهای مسلح در سوریه را داشت، ادامه داد: رژیم صهیونیستی به دنبال طرح از نیل تا فرات بود و باتوجه به اینکه سوریه پل عبور ایران به لبنان است می‌خواست که با پل این پل، حزب الله لبنان را یک لقمه و محدود و در نهایت فلسطینی‌ها را سرکوب کند تا به طرح خود برسد.

وی با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب با دید نظامی و بینش سیاسی ‌عمق ‌فرمودند که پل سوریه نباید قطع شود، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال این بود که خود را تا پشت دیوارهای نظامی ایران برساند اما امروزه ما پشت دیوار رژیم صهیونیستی در جولان هستیم.

ناطق‌نوری در ادامه به بازدیدهای انجام شده از پروژه‌های مختلف و امیدوار بودن پروژه‌های پتروشیمی اشاره و گفت: در آستانه سالروز شکست حصرآبادان هستیم که یاد و خاطره آیت‌الله جمی، قهرمان مخلص و مقاوم را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.