کد خبر : 14376
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 فروردین 1399 - 16:04
-

موکب شباب مجمع الغدیر شهرستان دشت آزادگان از مدافعان سلامت تقدیر کردند

موکب شباب مجمع الغدیر شهرستان دشت آزادگان از مدافعان سلامت تقدیر کردند

«سیدحسین عبودی» در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان گفت: به منظور تجلیل از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه‌ی مدافعان سلامت، کادر درمانی و بیماران مبتلا به ویروس کرونا‌ شهرستان دشت آزادگان موکب شباب مجمع الغدیر به نیابت از همه مواکب شهرستان های دشت آزادگان و هویزه در سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود

«سیدحسین عبودی» در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان گفت: به منظور تجلیل از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه‌ی مدافعان سلامت، کادر درمانی و بیماران مبتلا به ویروس کرونا‌ شهرستان دشت آزادگان موکب شباب مجمع الغدیر به نیابت از همه مواکب شهرستان های دشت آزادگان و هویزه در سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود عجل الله فرجه الشریف ۵۰۰ پرس غذای متبرک مهدوی توزیع کردند تا از این فرشتگان زمینی بابت تلاش وکوشش آنها برای نجات جان بیماران گرامی تقدیر و تشکر کنند‌.

دکتر قاسم اسعدی ریس بیمارستان های شهدای نفت و شهید چمران سوسنگرد باتشکر از موکب مجمع شباب الغدیر شهرستان دشت آزادگان گفت تقدیر و تشکر شما عزیزان از کادر درمانی باعث افزایش روحیه آنها جهت خدمت هرچه بیشتر به بیماران گرامی می‌شود.

مهندس سیدحمیدنجات ریس مرکز بهداشت شهرستان دشت آزادگان ضمن تبریک ولادت یوسف فاطمه حضرت مهدی علیه السلام گفت حرکت زیبای شما جوانان در موکب مجمع الغدیر در این روز عظیم به یاد خادمان شما در عرصه سلامت می ماند و إن شاءالله به یاری خداوند متعال کرونا را شکست می‌دهیم.

محمدساعدی مدیرداخلی بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد نیز ضمن تبریک ولادت امام دوازدهم شیعیان حضرت مهدیموعود عجل الله فرجه الشریف گفت مدافعان سلامت ،با ایثار و از خود گذشتگی همچنان در سنگر دفاع از سلامت مردم شبانه روز در حال تلاش و مجاهدت هستند.

ساعدی با تشکر از تقدیر از موکب داران شهرستان های دشت آزادگان و هویزه متذکر شد: مدافعان سلامت با حفظ موازین و رعایت نکات بهداشتی، غذاهای متبرک مهدوی مجمع شباب الغدیر را در بین بیماران مبتلا به کرونا ویروس توزیع کردند.

در ابتدا این آیین که‌ با حضور ریس مرکز بهداشت و ریس ومدیرداخلی بیمارستان شهدای نفت سوسنگردبهداشت برگزار شد، دعای فرج در فضای بیمارستان طنین انداز شد و سپس غذاهای متبرک مهدوی را بین مدافعان سلامت توزیع کردند.

داوودعبیداوی خبرنگار شبکه خبری خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.