کد خبر : 6994
تاریخ انتشار : جمعه 3 آبان 1398 - 23:57
-

مهران رفیعی : کسب رتبه ی اول استان خوزستان توسط آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در پروژه مهر

مهران رفیعی : کسب رتبه ی اول استان خوزستان توسط آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در پروژه مهر

رشد همه جانبه ای که در کلیه بخش های آموزش و پرورش مشاهده می شود با تعامل و تلاش بیشتر مدیریت ، کارکنان ، معلمان و مدیران مدارس آموزش و پرورش ، مدیران دستگاههای اجرایی و صنعتی شهرستان ، خیرین ، اولیای فکور دانش آموزان و سایر شهروندان قطعا با سرعت بیشتری به پیش خواهد رفت.

 

ریاست شورای آموزش و پرورش شهرستان امیدیه خبر داد : کسب رتبه ی اول استان خوزستان توسط آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در پروژه مهر

 

سید مهران رفیعی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با تعامل و هماهنگی مجموعه مدیریت شهرستان و تلاش های شبانه روزی مجموعه مدیریت آموزش و پرورش و مدیران مدارس ، فرهنگیان زحمتکش و اولیای فرهنگ دوست شهرستان امیدیه برای دومین سال پیاپی رتبه اول استان توسط آموزش و پرورش شهرستان امیدیه بدست آمد.

 

وی افزود : شهرستان امیدیه درسال گذشته برای اولین بار حائز این رتبه شده بود که خوشبختانه امسال هم تکرار شد که نشان دهنده اتحاد و همدلی و اهمیت آموزش و پرورش در میان مجموعه مدیران و شهروندان امیدیه می باشد.

 

نماینده عالی دولت ادامه داد: در دو سال گذشته با پیگیری های فراوان موفق شده ایم با کمک شرکت های داخل شهرستان ، نماینده محترم مجلس، نوسازی مدارس ، خیرین مدارس و اولیای دانش آموزان و در زمینه ساخت و ساز مدارس و جذب تجهیزات واقدامات کم سابقه ای را انجام دهیم .

 

رئیس شورای آموزش و پرورش در پایان گفت : رشد همه جانبه ای که در کلیه بخش های آموزش و پرورش مشاهده می شود با تعامل و تلاش بیشتر مدیریت ، کارکنان ، معلمان و مدیران مدارس آموزش و پرورش ، مدیران دستگاههای اجرایی و صنعتی شهرستان ،خیرین، اولیای فکور دانش آموزان و سایر شهروندان قطعا با سرعت بیشتری به پیش خواهد رفت.

 

ناصرحکیمی/ خبرنگار

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.