کد خبر : 19714
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1399 - 4:58
-

مهدی تارتار:آمادگی ادامه همکاری با نفت را دارم

مهدی تارتار:آمادگی ادامه همکاری با نفت را دارم

بدنبال اتفاقات اخیر پیرامون تعیین کادر فنی نفت مسجدسلیمان برای حضور در فصل اتی لیگ برتر،مهدی تارتار از علاقه و آمادگی خود برای استمرار حضور در تیم نفت مسجدسلیمان‌ خبر داد‌. تارتار ضمن برشمردن برخی شروط خود برای ادامه همکاری با نفت،گفت:در سالی که گذشت لطف مردم و هواداران نفت مسجدسلیمان را هیچ گاه فراموش

بدنبال اتفاقات اخیر پیرامون تعیین کادر فنی نفت مسجدسلیمان برای حضور در فصل اتی لیگ برتر،مهدی تارتار از علاقه و آمادگی خود برای استمرار حضور در تیم نفت مسجدسلیمان‌ خبر داد‌.

تارتار ضمن برشمردن برخی شروط خود برای ادامه همکاری با نفت،گفت:در سالی که گذشت لطف مردم و هواداران نفت مسجدسلیمان را هیچ گاه فراموش نمیکنم اما مطمئنا برای فصل جدید نیازمند پدید آمدن برخی شرایط هستیم و در صورت فراهم آمدن شرایط مناسب آمادگی برای ادامه حضور در تیم نفت را دارم چرا که این تیم را خودم درست کردم و دوست دارم در مسجدسلیمان بمانم‌.

وی افزود:حفظ بازیکنان فعلی‌،تقویت تیم در پست‌های مورد نیاز،تعیین بودجه مناسب برای فصل اتی‌ از جمله مواردی هستند که بعنوان یک پیش نیاز برای فصل جدید مطرح هستند و در صورت تامین این شرایط آماده حضور در تیم نفت خواهم بود و تا پایان هفته منتظر تعیین‌ تکلیف از سوی مدیران باشگاه و نفت خواهم بود.

تارتار در پایان افزود:لازم میدانم از بازیکنان سختکوش،کادر فنی‌،هواداران و کانون هواداران که همیشه کنار تیم بودند،اعضای هیئت مدیره،مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان،مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب و مدیر رسانه باشگاه که بیشترین همکاری و تعامل را داشتند قدردانی کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.