کد خبر : 16570
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 خرداد 1399 - 16:50
-

مناطق نفتخیز جنوب سهم خود را برای اجرای پروژه آبرسانی غیزانیه پرداخت کرده است

مناطق نفتخیز جنوب سهم خود را برای اجرای پروژه آبرسانی غیزانیه پرداخت کرده است

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی از تامین بخشی از اعتبار پروژه آب‌رسانی غیزانیه به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال خبرداد. محمد خانچی اظهار داشت: تکمیل پروژه آبرسانی به سمت بخش غیزانیه از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در دست اجرا بوده و شرکت مناطق نفت خیز

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در امور پیگیری و اجرایی از تامین بخشی از اعتبار پروژه آب‌رسانی غیزانیه به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال خبرداد.

محمد خانچی اظهار داشت: تکمیل پروژه آبرسانی به سمت بخش غیزانیه از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در دست اجرا بوده و شرکت مناطق نفت خیز جنوب نیز در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود، کمک به تامین بخشی از اعتبار این پروژه به میزان ۱۲۰ میلیارد ریال را بر عهده گرفت، و به تعهد خود در زمان مقرر عمل کرده است.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به شرح وظایف این شرکت افزود: شرکت مناطق نفتخیر جنوب وظیفه خطرناک و ملی تولید پایدار سوخت و انرژی کشور را برعهده دارد و مطابق قانون مجاز به اجرای مستقیم پروژه‌های عمرانی، بهداشتی، آموزشی و نظایر آن نیست، ولی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، به صورت مستمر به دستگاه های متولی این حوزه ها کمک های مالی می‌کند و این کمک‌ها متناسب با پیشرفت کار، به سازمان‌های مسئول تعلق خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در خصوص پروژه آبرسانی به غیزانیه نیز این شرکت در چند مرحله، کمک ۱۲۰ میلیارد ریالی مورد درخواست را به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان، تخصیص داده است.

خانچی تصریح کرد: این شرکت علاوه بر کمک ۱۲۰ میلیارد ریالی به اجرای این طرح، با تامین ۶ دستگاه تانکر آب رسانی از سال ۹۴ تا کنون، به یاری مردم منطقه شتافته است.

وی تاکید کرد: براین باوریم که استحقاق مردم شریف این منطقه بیش از این است و امید است که با پیگیری های مقامات مسئول و کمک‌های موثری که صنعت نفت و برخی سازمان‌های دیگر انجام داده اند، اجرای این پروژه هر چه سریعتر به سامان برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.