کد خبر : 15637
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 - 18:10
-

ممنوعیت کشت شلتوک(برنج) در سال جاری

ممنوعیت کشت شلتوک(برنج) در سال جاری

*ممنوعیت کشت شلتوک(برنج) در سال جاری*   مدیر امور آب منطقه شرق خوزستان اعلام نمودند: با توجه به محدودیت منابع آبی در حوضه های رودخانه های مارون_جراحی و زهره_هندیجان در سال ١٣٩٩ ممنوع می باشد. مهدی خواجه پور تاکید نمودند که کشاورزان محترم از هرگونه برنامه ریزی جهت کشت مذکور خودداری نمایند. ایشان عنوان کردند

*ممنوعیت کشت شلتوک(برنج) در سال جاری*

 

مدیر امور آب منطقه شرق خوزستان اعلام نمودند: با توجه به محدودیت منابع آبی در حوضه های رودخانه های مارون_جراحی و زهره_هندیجان در سال ١٣٩٩ ممنوع می باشد.

مهدی خواجه پور تاکید نمودند که کشاورزان محترم از هرگونه برنامه ریزی جهت کشت مذکور خودداری نمایند. ایشان عنوان کردند که قبلا نیز مکاتبات لازم با فرماندار محترم شهرستان بهبهان و مدیریت محترم جهاد کشاورزی شهرستان بهبهان درخصوص محدودیت منابع آبی و میزان حجم آب قابل برنامه ریزی و ممنوعیت انجام کشت پرمصرف شلتوک صورت پذیرفته است.

متن اطلاعیه به شرح ذیل می باشد:
*اطلاعیه*
احتراما بدینوسیله به اطلاع کلیه کشاورزان محترم می رساند :
با توجه به نزدیک شدن زمان کشت محصولات تابستانه و لزوم اطلاع رسانی جمعی به کشاورزان محترم به اطلاع می رساند با توجه به محدودیت منابع آبی و میزان حجم قابل برنامه ریزی و با اولویت تامین آب برای کشت های دائمی از جمله باغات و نخیلات، انجام کشت پرمصرف شلتوک در حوضه های رودخانه های مارون_جراحی و زهره_هندیجان ممنوع اعلام می گردد. *لذا هرگونه کشت شلتوک(برنج) در تابستان ١٣٩٩ ممنوع اعلام می گردد.*

خواهشمند است جهت جلوگیری از خسارات و مشکلات ناشی از عدم تامین آب از هرگونه برنامه ریزی جهت کشت مذکور خودداری فرمایید. بدیهی است در صورت عدم رعایت مفاد مندرج در اطلاعیه، نسبت به جمع آوری و پلمپ منصوبات اقدامات قانونی به عمل خواهد آمد.

با تشکر
*امورآب منطقه شرق خوزستان*

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.