کد خبر : 11200
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 - 10:13
-

معرفی ۲ کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خوزستان؛ ۱۶ کاندیدای دیگر در روزهای آینده اعلام می‌شوند

معرفی ۲ کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خوزستان؛ ۱۶ کاندیدای دیگر در روزهای آینده اعلام می‌شوند

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان گفت: استان خوزستان ۱۸ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که تاکنون ۲ نفر از کاندیدای موردحمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب معرفی و ۱۶ نفر دیگر در زوهای آینده اعلام می‌شوند. مهدی طرفی دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان کوتاه باقی‌مانده به انتخابات یازدهمین مجلس شورای

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان گفت: استان خوزستان ۱۸ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که تاکنون ۲ نفر از کاندیدای موردحمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب معرفی و ۱۶ نفر دیگر در زوهای آینده اعلام می‌شوند.
مهدی طرفی دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان کوتاه باقی‌مانده به انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: با نزدیک شدن به انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان مراحل پایانی معرفی لیست نامزدهای موردحمایت خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: شاخص‌های موردنظر برای یک نماینده در شهرستان‌ها توسط شورای ائتلاف آن شهرستان در نظر گرفته‌شده و در کنار نظرخواهی از جامعه انقلابی و توده مردم، کاندیدای موردنظر نهایی و توسط شورای ائتلاف معرفی می‌شود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان ادامه داد: کاندیدای نهایی تعدادی از شهرستان‌ها مشخص شد که در حوزه انتخابیه سوسنگرد و هویزه “مجید داغری” و در حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان “حبیب آغاجری” به‌عنوان کاندیدای نهایی شورای ائتلاف انتخاب شدند.

طرفی بابیان اینکه در برخی از شهرستان‌ها نیز مراحل پایانی انتخاب کاندیدا درحال انجام است، گفت: در حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های بررسی‌شده فضای وحدت و هم‌دلی مناسبی ایجادشده که امیدواریم کاندیدا بتوانند در جهت اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنند.

وی درباره انتخاب ۳ کاندیدای موردحمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه اهواز، عنوان کرد: در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه نیز شورای ائتلاف آن حوزه درحال فعالیت هستند و در روزهای آینده نتیجه نهایی توسط شورای ائتلاف حوزه انتخابیه موردنظر اعلام می‌شود.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان تصریح کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان خوزستان در تلاش است تا در روزهای آینده گزینه‌های نهایی هر حوزه انتخابیه را معرفی کند.

طرفی تأکید کرد: از همه اعضای شوراهای شهرستانی و اعضای مجامع که تقریباً دو مرحله در همه شهرستان‌ها برگزار شد تشکر می‌کنیم. تلاش ما بر این است که این شورا و مجامع در شهرستان‌ها پس از انتخابات در جهت مطالبه از کاندیدا و حل مشکلات حوزه انتخابیه فعال بمانند.

وی خاطرنشان کرد: از جریانات و کاندیدای انقلابی در همه شهرستان‌ها تقاضا داریم در جهت پیروزی جبهه انقلابی تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان اعلام کرده که لیست نهایی کاندیدا صرفاً از مجاری رسمی این ائتلاف عنوان می‌شود و در غیر این صورت رسمیت ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.