کد خبر : 20504
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 شهریور 1399 - 3:49
-

معاون امنیتی استانداری خوزستان: برای اربعین هیچ گونه دسته‌روی به سمت مرزهای چذابه و شلمچه نخواهیم داشت

معاون امنیتی استانداری خوزستان: برای اربعین هیچ گونه دسته‌روی به سمت مرزهای چذابه و شلمچه نخواهیم داشت

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با بیان این که مرزهای استان خوزستان و کل مرزهای کشور جمهوری اسلامی ایران پذیرای مسافران اربعین نیستند، گفت: هیچ گونه دسته‌روی و تجمعی را به سمت مرزهای چذابه و شلمچه نخواهیم داشت و اگر افراد مراجعه کنند با مشکلاتی مواجه خواهند شد. ولی‌الله حیاتی با بیان این که

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با بیان این که مرزهای استان خوزستان و کل مرزهای کشور جمهوری اسلامی ایران پذیرای مسافران اربعین نیستند، گفت: هیچ گونه دسته‌روی و تجمعی را به سمت مرزهای چذابه و شلمچه نخواهیم داشت و اگر افراد مراجعه کنند با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

ولی‌الله حیاتی با بیان این که براساس اعلام مسئولان کشور عراق و بر حسب تدابیر ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی کرونا امسال مرزهای استان خوزستان و کل مرزهای کشور جمهوری اسلامی ایران پذیرای مسافران اربعین نیستند، اظهارکرد: دسته روی و هر گونه تجمعی به سوی مرزهای استان خوزستان به دلیل اعلام ممنوعیت کشور عراق از پذیرش زائران خارجی، ممنوع است و خواهشم از هموطنان سراسر ایران اسلامی و مردم خوزستان این است که از حرکت به سمت مرزهای استان خوزستان خودداری کنند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، وی تاکید کرد: هیچ گونه موکب و زیرساخت خدمات رسانی در مرزها وجود ندارد و برپا نخواهد شد. بنابراین تاکید ما به مردم و سایر هموطنان این است که از عمق کشور به سمت مرزهای شلمچه و چذابه حرکت نکنند زیرا هیچ گونه دسته روی و تجمعی را به سمت مرزهای چذابه و شلمچه نخواهیم داشت و اگر افراد مراجعه کنند با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: کشور عراق نیز از پذیرش هرگونه مسافر در مرزهای زمینی خود اعلام ممنوعیت کرده است و این را هم به اتباع خود اعلام کرده است و اتباع خارجی را هم تحت هیچ شرایطی نمی پذیرد. به هر حال امیدواریم مردم با در نظر گرفتن این ممنوعیت، تدابیر لازم را بیاندیشند و به سمت مرزها حرکت نکنند.

وی با بیان این که کشور عراق این موضوع را هفته گذشته اعلام کرد و این تصمیم نیز روز شنبه هفته گذشته در ستاد ملی کرونا گرفته شد و رییس جمهور نیز اعلام کرد، افزود: ما هم همان تدابیر را در استان در نظر گرفته ایم و قطعا نیز جلوی ترددهای غیرمجاز گرفته خواهد شد و تمهیدات امنیتی لازم در مرزها اندیشیده شده است.

حیاتی عنوان کرد: البته در داخل شهرهای خوزستان برای برگزاری مراسم اربعین با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز، ممنوعیتی وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.