کد خبر : 16742
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 - 13:57
-

مصاحبه تلویزیونی شبکه خوزستان برنامه مراحب با احمد جرفی مشاور امور کار آفرینی

مصاحبه تلویزیونی شبکه خوزستان برنامه مراحب با احمد جرفی مشاور امور کار آفرینی

شبکه خبری خوزستان//احمد جرفی مشاور امور کار آفرینی طی گفتگوی تلویزیونی پخش زنده شبکه خوزستان با برنامه مراحب به بیان نکات مختلف کارآفرینی در استان اشاره داشت. به گزارش شبکه خبری خوزستان، طی گفتگوی برنامه مراحب با احمد جرفی مشاور امور کار آفرینی در اینکه از چه شاخص هایی در گسترش کار و کار آفرینی

شبکه خبری خوزستان//احمد جرفی مشاور امور کار آفرینی طی گفتگوی تلویزیونی پخش زنده شبکه خوزستان با برنامه مراحب به بیان نکات مختلف کارآفرینی در استان اشاره داشت.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، طی گفتگوی برنامه مراحب با احمد جرفی مشاور امور کار آفرینی در اینکه از چه شاخص هایی در گسترش کار و کار آفرینی یک جوان قدم موثر در پیشرفت خود بردارد بیان گردید. احمد جرفی عنوان کرد: تعهد در عمل اساسی ترین پیامد های یک کار آفرین موفق است. وی افزود: یک کار آفرین باید از نظر علم غنی باشد که بتواند در عرصه مهارت خود فعالیت کند و به نتیجه مطلوب برسد. جرفی همچنین اظهار داشت: خلاقیت در مهارت های کار آفرینی شرط است. در مجموع هر فرد باید به ایده پردازی وبا مشورت یک کارشناس وارد عرصه کارآفرینی شود.

وی همچنین تصریح کرد: کار آفرین موفق کسی است که باید متکی به خودش باشد اعتماد به نفس قوی نسبت به جامعه داشته باشد.
این کارآفرین استان خاطرنشان ساخت: جوانی که از بی کاری سخن می گوید از بی توجهی خود نسبت به نگرش هدف خود هم باید باید سخن گوید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.