کد خبر : 19332
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهریور 1399 - 11:59
-

مشکل آب روستاهای باوی تا یکسال آینده برای همیشه برطرف می‌شود

مشکل آب روستاهای باوی تا یکسال آینده برای همیشه برطرف می‌شود

استاندار خوزستان با اشاره اقدامات عمرانی در شهرستان باوی گفت:آبرسانی اکثر روستاهای شهرستان باوی بهبود یافته و بیشتر مردم هیچ‌گونه مشکلی ندارند.مابقی روستاها نیز ظرف یکسال آینده آبرسانی می‌شوند. غلامرضا شریعتی اظهار داشت :پروژه‌های گازرسانی، فضاسازی و جوی سازی جدول، برق‌رسانی مناطقی که منازل کم تراکم در شهر جدید رامین شهرستان باوی هستند، با اعتبار

استاندار خوزستان با اشاره اقدامات عمرانی در شهرستان باوی گفت:آبرسانی اکثر روستاهای شهرستان باوی بهبود یافته و بیشتر مردم هیچ‌گونه مشکلی ندارند.مابقی روستاها نیز ظرف یکسال آینده آبرسانی می‌شوند.

غلامرضا شریعتی اظهار داشت :پروژه‌های گازرسانی، فضاسازی و جوی سازی جدول، برق‌رسانی مناطقی که منازل کم تراکم در شهر جدید رامین شهرستان باوی هستند، با اعتبار ۶میلیارد تومان انجام شد.

وی افزود: همچنین عملیات پروژه بهبود معابر این شهر با اعتبار ۵/۸ میلیارد تومان که در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد،شروع شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهر جدید رامین ، تصریح کرد: کارهای زیرساختی خوبی در شهر جدید رامین در حال انجام شدن است، همچنین تقاضا و رغبت برای سکونت و خرید واحدهای این شهر رو به افزایش است.

استاندار خوزستان افزود: رقابت سرمایه‌گذاران برای ساخت منازل و ویلاهای کم تراکم رو به افزایش است و می‌طلبد مدیران شهر جدید رامین به شرایط بهبود ببخشند.

وی افزود: متولیان شهر جدید رامین لازم است زیرساخت‌ها را توسعه دهند تا شهری پویا و زنده و پرجمعیتی متناسب با حجم سرمایه‌گذاری که شده است، داشته باشیم.

شریعتی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان باوی گفت: در هفته دولت ۲۵روستای شهرستان باوی نیز بهسازی و جوی جدول و آسفالت شد و شرایط بهتر و استاندارد تری انجام شده است.

وی افزود: پل عناقچه با جدیت در حال ساخت است.همچنین وضع کشاورزی شهرستان نیز رو به بهبودی و در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است.

وی گفت: آبرسانی اکثر روستاهای شهرستان باوی بهبود یافته و بیشتر مردم هیچ‌گونه مشکلی ندارند و مابقی روستاها نیز ظرف یکسال آینده آبرسانی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.