کد خبر : 14496
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فروردین 1399 - 15:37
-

مشارکت خودجوش کانون‌های مساجد شادگان در مقابله با کرونا

مشارکت خودجوش کانون‌های مساجد شادگان در مقابله با کرونا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان خبرداد: مشارکت خودجوش کانون‌های مساجد شادگان در مقابله با کرونا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان گفت: اعضای کانون‌های مساجد شهرستان همچنان مشارکت فعالانه و خودجوشی در زمینه مقابله با ویروس کرونا دارند. سلمان روشن زاده در گفتگو با خبرنگارما اظهارکرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان خبرداد:

مشارکت خودجوش کانون‌های مساجد شادگان در مقابله با کرونا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان گفت: اعضای کانون‌های مساجد شهرستان همچنان مشارکت فعالانه و خودجوشی در زمینه مقابله با ویروس کرونا دارند.
سلمان روشن زاده در گفتگو با خبرنگارما اظهارکرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان از ابتدای ورود ویروس کرونا فعالیت گسترده خود را در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان آغاز کرده است.
وی با بیان اینکه اعضای کانون های مساجد شهرستان همگام با سایر دستگاه‌ها و نهادها در صف مقابله با شیوع ویروس کرونا گام برمی دارند، افزود: مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان مشارکت فعالی داشته اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان در ادامه گفت: فعالیت‌های فرهنگی در مساجد تعطیل نشده و علاقمندان حوزه کانون‌های مساجد با حضور در فضای مجازی توانسته کار‌های بسیار ارزشمندی انجام دهند.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی از طریق فضای مجازی برای اعضای فعال، برگزاری مسابقه‌های پیامکی و ایجاد گروه برای هم اندیشی در خصوص مسائل‌های فرهنگی از برنامه‌های انجام شده در فضای مجازی است.

روشن زاده در پایان گفت: تجمع در مساجد برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خودداری می‌شود، اما فضای مجازی راهکار بسیار خوبی برای ادامه فعالیت در قالب‌های مختلف است.

خبرنگار/ناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.