کد خبر : 12896
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 - 12:00
-

مساجد و حسینیه‌های آبادان و خرمشهر توسط نیروهای جهادی و بسیج ضد عفونی شد

مساجد و حسینیه‌های آبادان و خرمشهر توسط نیروهای جهادی و بسیج ضد عفونی شد

مدیرتوسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مساجد، حسینه ها و مکان مذهبی توسط گروه های مردمی و جهادگران، ضدعفونی شد به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی، حمید بحرینی اظهار داشت: چهل گروه مردمی و جهادی جهت ضد عفونی کردن اماکن مذهبی مساجد و حسینیه های منطقه

مدیرتوسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مساجد، حسینه ها و مکان مذهبی توسط گروه های مردمی و جهادگران، ضدعفونی شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی، حمید بحرینی اظهار داشت: چهل گروه مردمی و جهادی جهت ضد عفونی کردن اماکن مذهبی مساجد و حسینیه های منطقه سازماندهی و تشکیل شد.

وی افزود: این گروه ها با مشارکت پایگاه های بسیج، هیأت های مذهبی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در شهرهای آبادان و خرمشهر تشکیل گردید.
بحرینی گفت: در این طرح سی دستگاه سمپاشی بین گروه های جهادی و مردمی و همچنین مواد ضدعفونی در بیش از ۳۰۰ مسجد و حسینیه جهت انجام عملیات مقابله با شیوع کرونا در این اماکن توزیع گردید.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه این عملیات در دو بخش انجام می گیرد که بخش اول آن آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد و بخش دوم آن پس از تامین تجهیزات اجرا می شود افزود : تمام این فعالیت ها و اقدامات با نظارت مستقیم ادارات بهداشت شهرهای آبادان و خرمشهر انجام شده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.