کد خبر : 20445
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1399 - 6:22
-

مسابقات بسکتبال سه به سه بانوان شهرستان مسجدسلیمان انجام شد+تصاویر

مسابقات بسکتبال سه به سه بانوان شهرستان مسجدسلیمان انجام شد+تصاویر

مسابقات ۳ به ۳ بسکتبال بانوان شهرستان مسجدسلیمان در تاریخ دوشنبه ۲۴ شهریور ماه و از ساعت ۱۷ با حضور تیمهای ۳ نفره برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از دیدبان:مسابقات بسکتبال سه به سه بانوان شهرستان مسجدسلیمان در تاریخ دوشنبه ۲۴ شهریور ماه و از ساعت ۱۷ با حضور تیمهای ۳ نفره برگزار شد.

شهین لجمیری رئیس هیئت بسکتبال شهرستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر افزود : در این مسابقات که از نظر کیفی در سطح بالایی بود، افراد مستعد توسط کمیته استعدادیابی برگزیده شدند.همچنین به تیمهای اول و دوم جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.این مسابقات در زمین بسکتبال هنرستان دخترانه بعثت انجام گردید.

خانم لجمیری ضمن ابراز گله مندی از برخی مسئولان ورزش شهرستان اظهار داشت : متاسفانه برخی متولیان امر ورزش در شهرستان نگاه مثبتی به این مقوله نداشته و ما با کمترین حمایت و نازلترین امکانات مسابقات امروز را در شرایط گرمای بیش از حد برگزار نمودیم و فقط شاکر خداوند هستیم که اتفاق ناگواری برای بازیکنان نیفتاد.

وی ابراز امیدواری کرد با احیاء هیئت بسکتبال شهرستان مسجدسلیمان و برگزاری مدون مسابقات ارتقاء سطح کمی و کیفی بسکتبال شهرستان را شاهد خواهیم بود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.