کد خبر : 20716
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 شهریور 1399 - 3:38
-

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آبادان معرفی شد

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آبادان معرفی شد

مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان در حکمی امید صاحب‌نژاد را به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان آبادان منصوب کرد. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان آبادان در مراسمی با حضور فرمانده سپاه شهرستان تودیع و معارفه شد. در این مراسم امید صاحب‌نژاد مسئول بسیج دانشجویی جدید شهرستان آبادان

مسئول بسیج دانشجویی استان خوزستان در حکمی امید صاحب‌نژاد را به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان آبادان منصوب کرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان آبادان در مراسمی با حضور فرمانده سپاه شهرستان تودیع و معارفه شد. در این مراسم امید صاحب‌نژاد مسئول بسیج دانشجویی جدید شهرستان آبادان با تشکر از زحمات مسئول سابق این مجموعه اظهار داشت: بسیج دانشجویی حکم افسر جنگ نرم را دارد و لازم است همیشه با هوشیاری و بصیرت در میدان حضور داشته باشد.

وی افزود: مأموریت جدید بسیج دانشجویی، مطالبه‌گری و پاسخگو کردن مسئولان و ورود تخصصی و دقیق و موشکافانه بسیج برای حل مسائل است؛ عمق‌بخشی علمی و دینی و پیروی از ولایت فقیه در این مسیر از اصول بنیادین است.
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان آبادان تصریح کرد: با اینکه به سبب شرایط کرونا دانشجویان حضور ندارند ولی برای اینکه به رسالت خود عمل کنیم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اقدام به تعمیق‌بخشی مبانی انقلاب در دانشگاه‌ها می‌کنیم.

صاحب‌نژاد ادامه داد: نقشه راه بسیج دانشجویی در دوره جدید، بیانیه گام دوم انقلاب است. برای اثرگذاری و پیش‌برد انقلاب راهی جز تبیین و تحقق این بیانیه در دهه پنجم انقلاب نداریم.

وی درباره برنامه های پیش روی بسیج دانشجویی اظهار داشت: جذب حداکثری و نخبه پروری و تشکیل کارگروه محرومیت زدایی و حرکت‌های جهادی از اولویت‌های دوره پیش رو است.

این فعال دانشجویی با اشاره به توسعه کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها بیان داشت: کرسی‌های آزاداندیشی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است که در سال‌های اخیر متاسفانه به طور جدی عملیاتی نشده است؛ امیدواریم بتوانیم این مطالبه مقام معظم رهبری را به شکل مجازی دنبال کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.