کد خبر : 17352
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1399 - 17:55
-

مسئولین باید در تصمیم گیری ها مردم را به عنوان اولویت اول خود در نظر بگیرند

مسئولین باید در تصمیم گیری ها مردم را به عنوان اولویت اول خود در نظر بگیرند

جلسه شورای اداری شهرستان اندیکا صبح امروز با حضور دکتر علیرضا ورناصری، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان برگزار گردید. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر نماینده مردم، دکتر ورناصری در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه ، مراتب قدردانی خود

جلسه شورای اداری شهرستان اندیکا صبح امروز با حضور دکتر علیرضا ورناصری، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان برگزار گردید.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر نماینده مردم، دکتر ورناصری در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه ، مراتب قدردانی خود را از فرشتگان سلامت که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند اعلام داشت.

دکتر ورناصری تصریح کرد: بنده به عنوان عشایر زاده ای که اشراف و آگاهی کامل بر مسائل و مشکلات شهرستان اندیکا دارم پای در این عرصه خطیر گذاشته ام در این راه از تمام افراد چه آنهایی که در انتخابات گذشته در کنار ما بودند ، چه آنهایی که در کنار سایر کاندیداهای محترم بودند جهت رفع این مشکلات دعوت بعمل می آورم.

دکتر ورناصری در ادامه بیان کرد: فلسفه وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است. مسئولین نیز باید در تصمیم گیری ها مردم را به عنوان اولویت اول خود در نظر بگیرند.

در پایان دکتر ورناصری افزود: راه حل مشکلات درهم تنیده ی شهرستان اندیکا درون خود اندیکاست و بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری مدیریت جهادی تنها راه برون رفت از شرایط موجود است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.