کد خبر : 10190
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 دی 1398 - 21:53
-

مرکز ماهر نفوذ به سایت وزارت ارتباطات را تایید کرد

مرکز ماهر نفوذ به سایت وزارت ارتباطات را تایید کرد

مرکز ماهر نفوذ به سایت وزارت ارتباطات را تایید کرد در این رویداد هیچ‌گونه نفوذ و دسترسی غیرمجاز و یا اعمال تغییری در محتوای وب‌سایت صورت نگرفت شبکه خبری خوزستان : ماهر درباره ادعای هک و نفوذ به وب‌سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعیه‌ای صادر کرده و نوشت: در این رویداد هیچ‌گونه نفوذ و

مرکز ماهر نفوذ به سایت وزارت ارتباطات را تایید کرد

در این رویداد هیچ‌گونه نفوذ و دسترسی غیرمجاز و یا اعمال تغییری در محتوای وب‌سایت صورت نگرفت

شبکه خبری خوزستان : ماهر درباره ادعای هک و نفوذ به وب‌سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعیه‌ای صادر کرده و نوشت: در این رویداد هیچ‌گونه نفوذ و دسترسی غیرمجاز و یا اعمال تغییری در محتوای وب‌سایت صورت نگرفت.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از ایسنا، بخشی از سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روز دوشنبه ۲۲ دی ماه مورد حمله سایبری قرار گرفت و هکر که خودش را OP۹۹۹  معرفی کرده بود، به بخشی از این سایت نفوذ کرد و متنی اعتراض‌آمیز را در آن منتشر کرد.

حمله‌ای که به سایت وزارت ارتباطات اتفاق افتاده بود، از نوع «دیفیس (Deface)» بود؛ یعنی حالتی که در آن فرد مهاجم، در صفحه پورتال خبری سایت تغییر ظاهری ایجاد می‌کند تا ثابت کند که توانسته به سیستم نفوذ پیدا کند. البته پس از آگاهی از این حمله، مسوولان سایت، سرورهای سایت را خاموش کرده تا بتوانند پس از آسیب‌شناسی و رفع مشکل، دوباره سایت را به حالت اولیه برگردانند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.