کد خبر : 18610
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1399 - 4:03
-

مردم خوزستان از سفر به استان‌های همجوار اجتناب کنند

مردم خوزستان از سفر به استان‌های همجوار اجتناب کنند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به افزایش آمار کرونا در استان چهارمحال و بختیاری برای جلوگیری از شیوع کرونا مردم از سفر به این استان اجتناب کنند. به گزارش شبکه خبری خوزستان؛ فرهاد ابول نژادیان با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به افزایش آمار ابتلاء به کرونا در استان همجوار

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به افزایش آمار کرونا در استان چهارمحال و بختیاری برای جلوگیری از شیوع کرونا مردم از سفر به این استان اجتناب کنند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان؛ فرهاد ابول نژادیان با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به افزایش آمار ابتلاء به کرونا در استان همجوار خوزستان اظهار داشت:متأسفانه آمار ابتلاء به کرونا در استان چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از استان‌های همجوار خوزستان شاهد‬ افزایش است لذا از هم استانی‌ها به ویژه ساکنان مناطق شمال شرقی استان استدعا داریم مطلقاً از سفر به استان چهارمحال و بختیاری و سایر استان‌های همجوار پرهیز کنند.

در این پیام آمده است: ‏گرچه در حال حاضر وضعیت خوزستان از نظر ابتلاء به کرونا مطلوب است اما شمار زیادی از استان‌های کشور در وضعیت قرمز و هشدار کرونا هستند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار داشت: ما هشدار می‌دهیم در صورت سهل انگاری در رعایت آداب بهداشتی و مسافرت‌های تابستانی به مناطق قرمز و هشدار، شاهد پیک دوم کرونا در خوزستان خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.