کد خبر : 19231
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 شهریور 1399 - 17:07
-

مرثیه‌سرایی مداحان مقابل منازل شهدا در دزفول به روایت تصاویر

مرثیه‌سرایی مداحان مقابل منازل شهدا در دزفول به روایت تصاویر

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛ محرم امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا موجب تغییرات بسیاری در شیوه عزاداری هیئات مذهبی شده است و برخی از مداحان و هیئات نیز نوآوری‌هایی به این منظور داشته‌اند. با شیوع ویروس کرونا و حاکم شدن شرایط جدید بر مراسمات روضه اباعبدالله الحسین(ع) این روزها

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛

محرم امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا موجب تغییرات بسیاری در شیوه عزاداری هیئات مذهبی شده است و برخی از مداحان و هیئات نیز نوآوری‌هایی به این منظور داشته‌اند.

با شیوع ویروس کرونا و حاکم شدن شرایط جدید بر مراسمات روضه اباعبدالله الحسین(ع) این روزها خلاقیت و نوآوری جوانان فعال هیئتی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در همه مناطق کشور به اوج خود رسیده است.

مراسم‌های عزاداری امسال در مکان‌های رو باز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در حال برگزاری است و عزاداران برای حفظ سلامت خود و سایر افراد باید از ماسک استفاده کنند.

این روزها جوانان هیئتی ضمن برپایی موکب سیار و روضه حسینی، شمیم دل انگیز نوحه و روضه را در هر کوچه و خیابان شهرستان دزفول طنین انداز می‌کنند. در ادامه تصاویری از برگزاری عزای سرور سالار شهیدان به صورت سیار، آنلاین و منازل شهدا را مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.