کد خبر : 5131
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1398 - 10:14
-

مذاکره برای همیشه به زباله‌دان تاریخ سپرده شد

مذاکره برای همیشه به زباله‌دان تاریخ سپرده شد

مذاکره برای همیشه به زباله‌دان تاریخ سپرده شد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: برخی از افراد که همواره از مذاکره دم می‌زنند بدانند که فرمول مذاکره برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی به زباله‌دان تاریخ سپرده شده است و راه بدست آوردن عزت تنها مقاومت است. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به

مذاکره برای همیشه به زباله‌دان تاریخ سپرده شد
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: برخی از افراد که همواره از مذاکره دم می‌زنند بدانند که فرمول مذاکره برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی به زباله‌دان تاریخ سپرده شده است و راه بدست آوردن عزت تنها مقاومت است.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه که در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تسلیت شهادت امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) اظهار داشت: وجود امام‌سجاد در دوران امامت سه وظیفه اصلی خود را به نحو کامل و تمام پرداختند‌.

وی با اشاره به این‌که اولین وظیفه امام سجاد(ع) تدوین اندیشه تاب اسلامی به صورت صحیح و درست است، بیان کرد: دومین رسالت امام، اثبات حقانیت اهل بیت(ع) و استحقاق اهل بیت (ع) نسبت به خلافت، ولایت و امامت است. ایجاد تشکیلات منسجم‌ برای پیروان تشیع و مسلمانان سومین رسالت امام سجاد(ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به حمله یمنی‌ها به دو پالایشگاه عربستان سعوی، خاطرنشان کرد: این حمله تبدیل به رسوایی بزرگ برای غربی‌ها تبدیل شد و براساس گزارش‌ها این‌حمله غیر مترقبه بود و دستپاچگی و پرشیان شدن متوجه نظام سلطه شد‌.

وی با اشاره به این‌که رسانه‌ها از حمله یمنی‌ها به پالایشگاه عربستان به عنوان رسوایی بزرگ یاد کردند، ادامه داد: نزدیک به چهار سال مردم یمن را مورد حمله همه جانبه قرار داده و راه‌های مختلف آن را مسدود کرده و مانع از ورود مواد غذایی شدند‌.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد تاکید: کشورهای داعی حقوق بشر برای مردم مظلوم بی‌گناه یمن نه تنها محکوم‌ نکردند بلکه حمایت کردند و می‌توان ادعا کرد جنگ را خودشان شروع کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: با شکست ائتلاف آمریکایی‌ها، ایرانی‌ها را محکوم کردند و ادعا دارند که ایران این حمله را انجام داده است. خفت، خاری و ذلت است که اعلام کنند یمن مظلوم و محروم چنین کار بزرگی مرتکب شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به این‌که در شش سال گذشته در دو نقطه با دو فرمول با دشمن و نظام سلطه مواجه شدیم، گفت: مدل اول، برجام با اهداف اقتصادی و مدل دوم، حرکت ایران اسلامی به تبعیت از فرامین رهبرمعظم انقلاب و نیروهای مسلح با پهپاد فوق مدرن آمریکا، سید حسن نصرالله با نتانیاهو و انصارالله الیمن با سعودی‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان این‌که با هرکدام از مدل‌ها اوضاع اقتصادی یا امنیت کشور بهتر است، عنوان کرد: در هر زمان که از فرامین رهبرمعظم انقلاب تبعیت کردیم، پیروز میدان بودیم و اگر امروز جمهوری عزت را در مسائل منطقه‌ای و امنیتی ملاحظه می‌کنید، تنها در سایه استقامت است.
وی تأکید کرد: برخی از افراد که همواره از مذاکره دم می‌زنند بدانند که فرمول مذاکره برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی به زباله‌دان تاریخ سپرده شده است و راه بدست آوردن عزت تنها مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد ادامه داد: زمام بهبود در امور کشور به دست مردم به ویژه جوانان جمهوری اسلامی است، عزم، تصمیم، اراده، بصیرت و ایمان مردم می‌تواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار داشت: سعودی، رژیم صهیونیستی و امارات به خوبی می‌دانند که اصلی‌ترین قربانیان حمله‌ای منطقه‌ای و نقطه‌ای ایران اسلامی هستند و اگر آمریکا زد و رفت، آنها می‌مانند و ایران اسلامی.

وی با اشاره به سالگرد حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه و تأکید بر عذرخواهی شهردار تهران نسبت به تغییر نام شهدا، از کوچه و خیابان‌های تهران، گفت: اگر امروز در ایران اسلامی عزت را شاهد هستیم و برای همیشه موفق به مقاوم کردن کشور خود هستیم محصول هشت سال دفاع مقدس و به برکت خون شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد بیان کرد: مردم ایران اسلامی فرزندان خود را به جبهه‌ها فرستادند تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم نه به آنها خیانت کنیم. اسم چند رقاص و رقاصه را بر خیابان‌ها گذاشتند و نام شهدا را پاک کردند، خیانت بزرگی به ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تأکید کرد: شهردار تهران و هر نقطه‌ای در ایران اسلامی اگر دست به چنین عملی بزند، باید فوری عذرخواهی کند.

انتهای پیام/ ت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.