کد خبر : 11621
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 بهمن 1398 - 13:02
-

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خوزستان: راه شهید سلیمانی ادامه دارد؛از مجاهدت های شهدا الگو بگیریم

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خوزستان: راه شهید سلیمانی ادامه دارد؛از مجاهدت های شهدا الگو بگیریم

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خوزستان:  راه شهید سلیمانی ادامه دارد از مجاهدت های شهدا الگو بگیریم حجت الاسلام همت پور گفت:راه شهید سلیمانی ادامه دارد و مبارزان جبهه مقاومت تا نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی و اخراج آمریکایی ها از منطقه غرب آسیا به تکلیف شرعی و دینی خود عمل خواهند کرد. به گزارش

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خوزستان: 

راه شهید سلیمانی ادامه دارد
از مجاهدت های شهدا الگو بگیریم

حجت الاسلام همت پور گفت:راه شهید سلیمانی ادامه دارد و مبارزان جبهه مقاومت تا نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی و اخراج آمریکایی ها از منطقه غرب آسیا به تکلیف شرعی و دینی خود عمل خواهند کرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از شبستان، «حجت الاسلام مرتضی همت پور» در مراسمی با حضور مردم و کانون های مساجد شهر چغامیش دزفول، تجدید حیات اسلام را از ویژگی های مهم پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: دوستی شیعه و سنی با همه اقوام زیر پرچم جمهوری اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه میسر شد.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خوزستان افزود: انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت (عج) است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهاد تا منتظر ظهور مهدی (عج) باشند تا در رکاب او اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر گیتی گسترش یابد.
 
وی با تسلیت چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: شهید سلیمانی مصداق آیه ۹۶ سوره مریم در قرآن است که می فرماید «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدّاً» کسانی که ایمان به خدا دارند و اعمال نیک انجام می دهند، خداوند تبارک و تعالی محبت آنان را در قلوب مردم قرار می دهد و همگان دیدند که مردم ایران در تشییع پیکر سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش چه شکوه و عظمتی را خلق کردند و این نشان از محبت و عشقی است که خداوند به واسطه اعمال نیک این شهید در دل ها قرار داد.
 
حجت الاسلام همت پور با اشاره به اینکه شهید سلیمانی منادی وحدت بین اقشار مختلف جامعه بود و زندگی او در سه مرحله سپری شد اضافه کرد: مرحله اول هشت سال جنگ تحمیلی بود که این شهید بزرگوار بارها مجروح شد و تا پای شهادت پیش رفت اما خداوند متعال او را ذخیره ای برای ملت ایران و سایر ملت های مظلوم جهان قرار داد.
 
وی مرحله دوم را مبارزه با اشرار در شرق کشور و برقراری آرامش برای مردم این منطقه دانست و عنوان کرد: مرحله سوم سال ها مبارزه با داعش و تکفیری ها در سراسر عالم و شکست و نابودی حکومت داعش و بیرون راندن آنها از سوریه و عراق بود.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خوزستان با بیان اینکه در نهایت خداوند تبارک و تعالی خود او و همرزمانش را همانگونه که آرزو داشتند توسط شقی ترین افراد عالم به فیض شهادت نائل کرد اذعان داشت: شهید سلیمانی نمونه بارز یک مدیر جهادی و تراز انقلاب اسلامی است که می تواند برای همگان الگو باشد.
 
وی یکی از ثمرات انقلاب اسلامی را رویش شخصیت های بزرگی همچون حاج قاسم دانست و ابراز کرد: شایسته است زندگی و مجاهدت های شهدای ایران اسلامی به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی در کتب درسی دانش آموزان و دانشجویان جهت الگو برداری قرار داده شود.
 
حجت الاسلام همت پور تاکید کرد: راه شهید سلیمانی ادامه دارد و مبارزان جبهه مقاومت تا نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی و اخراج آمریکایی ها از منطقه غرب آسیا به تکلیف شرعی و دینی خود عمل خواهند کرد.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.