کد خبر : 11726
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 - 12:21
-

مدیر جوان و جهادی بنیاد مسکن مسجدسلیمان برکنار شد

مدیر جوان و جهادی بنیاد مسکن مسجدسلیمان برکنار شد

شبکه خبری خوزستان// در حالی که این روزها فضای انتخاباتی در تمامی شهرها و نقاط مختلف کشور حکمفرماست، انتشار خبر برکناری مدیر جوان و بومی بنیاد مسکن مسجدسلیمان، نخبگان، جامعه مهندسین و کنشگران اجتماعی را در بهت فرو برد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، عزل و نصب مدیران شهرستان ها از دیرباز یکی از چالش

شبکه خبری خوزستان// در حالی که این روزها فضای انتخاباتی در تمامی شهرها و نقاط مختلف کشور حکمفرماست، انتشار خبر برکناری مدیر جوان و بومی بنیاد مسکن مسجدسلیمان، نخبگان، جامعه مهندسین و کنشگران اجتماعی را در بهت فرو برد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، عزل و نصب مدیران شهرستان ها از دیرباز یکی از چالش های مهم پیش روی نمایندگان مجلس بوده و در برخی موارد با حواشی ریز و درشتی همراه شده است. در تازه ترین تصمیم گیری ها در خصوص مدیران ادارات و نهادها در مسجدسلیمان، شنیده می شود که ابراهیم جعفری شهنی مدیر بنیاد مسکن شهرستان برکنار شده است. هر چند که گفته می شود یکی از علل این برکناری عدم همسویی این مدیر جوان و بومی با تبلیغات انتخاباتی نماینده مردم شهرستان در مسجدسلیمان بوده، در صورت صحت این موضوع شعارهای تبلیغاتی علی عسکر ظاهری نماینده شهرستان را تا حدود زیادی تحت الشعاع خود قرار خواهد داد.

از طرفی این تصمیم گیری پرسش های زیادی را در اذهان عمومی ایجاد نموده است. با توجه به وقوع زمین لرزه تابستان اخیر در مسجدسلیمان که نقش مجموعه بنیاد مسکن شهرستان در ساماندهی و مدیریت خدمات رسانی به مناطق زلزله زده را برجسته نمود، چرا در بحبوحه انتخابات این تغییرات مدیریتی اعمال شده است؟ آیا کنار گذاردن مدیر جوان و بومی که بواسطه تلاش های مجموعه تحت مدیریتش در جریان زمین لرزه، از وی به عنونا یک مدیر جهادی نام برده می شود نوعی تبعیض و بی عدالتی تلقی نمی شود؟

آنچه این روزها گلایه مندی و اعتراضات به عملکرد علی عسکر ظاهری را به اوج رسانیده علاوه بر عزل و نصب های گسترده مدیران، عدم رویکرد شایسته سالاری و نخبه گرایی در چینش مدیران بوده است. هر چند که برنگاه انتخابات موعد مناسبی برای بررسی و راستی آزمایی شعارهای تبلیغاتی نماینده مردم می باشد و بدون شک مردم شهرستان ضمن آگاهی و بینشی عمیق به مقوله های مختلف عملکردی تصمیم گیری نهایی را در خصوص کاندیداهای اصلح اتخاذ خواهند نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.