کد خبر : 19197
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 17:25
-

متخصصان داخلی توان باربری چهار پست اسکله در بندر امام خمینی را به ۲ برابر ظرفیت ارتقا دادند

متخصصان داخلی توان باربری چهار پست اسکله در بندر امام خمینی را به ۲ برابر ظرفیت ارتقا دادند

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛ عادل دریس اظهار داشت: عملیات تعمیرات اساسی بر روی اسکله‌های شماره ۳۱ تا ۳۴ به متراژ ۷۴۰ متر، با اعتباری بالغ بر ۵۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی انجام شد. وی افزود: ارتقا توان و ظرفیت سازه‌های دریایی، مرمت و نگهداری

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛

عادل دریس اظهار داشت: عملیات تعمیرات اساسی بر روی اسکله‌های شماره ۳۱ تا ۳۴ به متراژ ۷۴۰ متر، با اعتباری بالغ بر ۵۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی انجام شد.

وی افزود: ارتقا توان و ظرفیت سازه‌های دریایی، مرمت و نگهداری از روساخت‌های بندری به منظور استمرار و ارتقا سطح خدمات بندری به مشتریان از اهم اهدافی است که در تعمیرات اساسی اسکله‌های ۳۱ تا ۳۴ دنبال می‌شود.

مدیرکل بنادر ودریانوردی استان خوزستان با اشاره به اینکه در جریان این تعمیرات اساسی، بخش‌های آسیب دیده نیز ترمیم شده‌اند، گفت: ۴۹ عدد فندر (ضربه گیر) در این اسکله‌ها به منظور ارتقای ایمنی پهلوگیری شناورها در اسکله‌ها، تعویض شدند.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: تمامی بخش‌های این پروژه با تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری از تولید ملی و برابر با آخرین استانداردهای روز جهان انجام شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.