کد خبر : 5513
تاریخ انتشار : جمعه 5 مهر 1398 - 13:22
-

ما خوزستانی هاتافتگان جدا بافته ایم یا از همه چیز باز مانده ایم!!!!؟؟؟؟

ما خوزستانی هاتافتگان جدا بافته ایم یا از همه چیز باز مانده ایم!!!!؟؟؟؟

این که ما شبیه دنیا نیستیم نشان از چیست؟آیا ما سرآمدان و تافتگان جدا بافته خلقتیم یا نماد واقعی انحراف از قواعد حاکم بر کائناتیم!؟ مثلا : طبیعت زیبا در همه جای دنیا نشان از زندگی و طراوت است و بخش عظیمی از صنعت توریسم بر آن استوار است اما در خوزستان یا به آتش

این که ما شبیه دنیا نیستیم نشان از چیست؟آیا ما سرآمدان و تافتگان جدا بافته خلقتیم یا نماد واقعی انحراف از قواعد حاکم بر کائناتیم!؟

مثلا :

طبیعت زیبا در همه جای دنیا نشان از زندگی و طراوت است و بخش عظیمی از صنعت توریسم بر آن استوار است اما در خوزستان یا به آتش کشیده می شود یا به دار مرگ جوانانش تبدیل می شود.

در همه جای دنیا جنگ بر سر نفت و گاز است و آنان که ندارند تمام ادوات جنگی خود را به کار می گیرند و هزاران کیلومتر دورتر می آیند تا از دیگران بدزدند و ببرند اما در استان خوزستان هیچ کس برای حفظ تریلیون ها مکعب گاز و میلیون ها بشکه ذخیره نفتش نمی جنگد! هر چند ما جایی دیگر و بر سر کمیسیونش می جنگیم!!!

در همه جای دنیا تمام تلاش بر این است تا برای پروژه های ملی بودجه بیشتری دریافت شود اما در این کره خاکی خوزستان تنها جایی است که بزرگ ترین پروژه بین المللی دنیا را بدون امکانات و بودجه برگزار می کند چون این روزها مد شده است مسئولین از مردم می خواهند برای رفع مشکلات دعا کنند و با زبان بی زبانی اعلام می کنند دیگر کاری از دست ما بزرگان بر نمی آید خوزستانیها هم چند سالی است فقط با دعا و بدون جاده و زیرساخت در حال برگزاری پروژه اربعین هستند.

در هیچ کجای دنیا با وجود نفت،گاز،کشاورزی،دامپروری، توریسم و … مردم فقیر و بیکار نیستند اما ما خوزستانی ها با وجود همه این ها جزء دو استان اول فقیر و بیکار کشور هستیم!!!

در همه جای دنیا مردم وام می گیرند که با آن نان در بیاورند در خوزستان مردم وام می گیرند که با آن نان خود را ببرند.

در همه جای دنیا مسیر شهرک های صنعتی به کمک دولت ها به تولید ختم می شود اما در خوزستان مسیر این شهرک ها به کمک دولت های مختلف به ورشکستگی و زندان مدیرانشان ختم می شود!

و این که:

در همه جای دنیا مسئولین به مردم خدمت می کنند اما در خوزستان مردم به مسئولین خدمات ارائه می دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.