کد خبر : 14482
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فروردین 1399 - 7:51
-

لبیک سپاه خوزستان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب / ۲۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد

لبیک سپاه خوزستان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب / ۲۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد

فرمانده سپاه ‌خوزستان گفت: رزمایش بقیه‌الله الاعظم (عج) سپاه ‌با رویکرد کمک مؤمنانه که رهبر انقلاب فرمایش کردند در سراسر استان آغاز خواهیم کرد و در مرحله اول بیش از ۲۰هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور امروز در آیین رزمایش بقیه‌الله الاعظم (عج) سپاه

فرمانده سپاه ‌خوزستان گفت: رزمایش بقیه‌الله الاعظم (عج) سپاه ‌با رویکرد کمک مؤمنانه که رهبر انقلاب فرمایش کردند در سراسر استان آغاز خواهیم کرد و در مرحله اول بیش از ۲۰هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور امروز در آیین رزمایش بقیه‌الله الاعظم (عج) سپاه خوزستان و توزیع ۲۰هزار بسته غذایی در خوزستان اظهارداشت:مقام معظم رهبری در ارتباط با حوادث اخیر به‌ویژه شیوع ویروس کرونا در کشور تدابیری را به مردم ، مسئولان و نهادها ابلاغ کردند.

وی افزود: سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری بنا دارد با استفاده از ظرفیت‌های بسیج و همکاری نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و دیگر نهادها اقدامات گسترده‌ای را برای توجه به اقشار آسیب‌پذیر به‌ویژه کسانی که تحت پوشش کمیته امداد هستند و یا مشاغل روزمزد داشتند انجام دهد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان ادامه داد: این رزمایش را از امروز با جمع‌آوری کمک‌ها و نیازهای اولیه مردم و با رویکرد کمک مؤمنانه که رهبر انقلاب فرمایش کردند در سراسر استان آغاز خواهیم کرد. در مرحله اول بیش از ۲۰هزار بسته غذایی به ارزش ۶میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد.

سردار سرتیپ شاهوارپور عنوان کرد: قطعاً با توجه به ظرفیت‌های موجود و همکاری نهادها و شرکت‌ها توان بالایی برای کمک به مردم خواهیم داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.