کد خبر : 9825
تاریخ انتشار : جمعه 20 دی 1398 - 21:03
-

قطعی آب مردم شهرک طالقانی را کلافه کرد/ لزوم سامان دهی شبکه برق رسانی

قطعی آب مردم شهرک طالقانی را کلافه کرد/ لزوم سامان دهی شبکه برق رسانی

قطعی آب مردم شهرک طالقانی را کلافه کرد/ لزوم سامان دهی شبکه برق رسانی امام جمعه شهرک طالقانی بندرماهشهر گفت: قطعی مکرر آب درشهرک طالقانی مشکلات زیادی را برای مردم به همراه آورده است، در صورت سهل انگاری مسئولین آبفا، این موضوع موجب یک بحران خواهد شد.     به گزارش شبکه خبری خوزستان به

قطعی آب مردم شهرک طالقانی را کلافه کرد/ لزوم سامان دهی شبکه برق رسانی

امام جمعه شهرک طالقانی بندرماهشهر گفت: قطعی مکرر آب درشهرک طالقانی مشکلات زیادی را برای مردم به همراه آورده است، در صورت سهل انگاری مسئولین آبفا، این موضوع موجب یک بحران خواهد شد.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از فارس از بندرماهشهر، حجت السلام و المسلمین سید سلمان هاشمی ظهرامروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرک طالقانی بندرماهشهر اظهار کرد: به مسؤولین شهرستان گوشزد می‌کنم که مشکل قطعی آب در شهرک طالقانی در صورت بی توجهی مسئولین موجب یک بحران خواهد شد، بعضی از پمپ‌ها از کار افتاده‌اند و احتیاج به تعویض یا تعمیر دارند، مدیر کنونی آبفای شهرک طالقانی در این راستا تلاش هایی دارد اما در نبود امکانات، این تلاش‌ها نتیجه بخش نخواهد بود.

وی افزود: از این رو انتظار می‌رود به مشکل آب شهرک طالقانی در اسرع وقت رسیدگی شود و هر گونه امکانات مورد نیاز تهیه شود، چرا که اصلاح شبکه آب و خرید بیل میکانیکی مصوبه شورای تامین است، بنابران ضرورت دارد این مشکل سریعا برطرف شود.

حجت السلام و المسلمین هاشمی عنوان کرد: قسمت اداری آبفا شهرک طالقانی نیز با کمبودها و مشکلات زیادی مواجه است که برای پیشبرد بهتر امور پیگیری مطالبات مردم، ضرورت دارد این بخش نیز به همت مسئولین شهری و همچنین مسئولین صنایع پتروشیمی در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی خود مورد توجه قرار گیرد و مکان مناسبی برای این منظور ساخته شود.

خطیب جمعه شهرک طالقانی بندرماهشهر در فراز دیگری از خطبه های خود با اعلام خبر کلنگ زنی اداره برق شهرک طالقانی در هفته جاری خاطرنشان کرد: اداره برق شهرک طالقانی نیز با همت فرماندار و تامین اعتبار از سوی مدیر عامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر، در هفته جاری کلنگ زنی و شروع به کار خواهد کرد، خوشبختانه با این اقدام دسترسی مردم به این مکان آسان‌تر و در هزینه‌های مردم  نیزصرفه جویی خواهد شد.

وی در پایان با ابراز گلایه مندی از شبکه نامناسب برق رسانی در برخی نقاط شهرک طالقانی بیان کرد: تعویض سیم‌های  برق برخی نقاط شهرک از جمله خیابان سادات به کابل‌های روکش‌دار، با توجه به احتمال بروز خطرات بسیاری در این نقاط، ضرورت دارد، خیابان‌هایی نیز هستند که کابل های روکش دار ندارند،  در این محلات ازسیم‌های قدیمی استفاده شده و از شبکه برق رسانی مناسبی برخوردار نیستند، این موضوع نیز یکی دیگر از مطالبات مردم این منطقه است که انتظار می‌رود، در دستور کار مسؤولین مربوطه قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.