کد خبر : 12521
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1398 - 10:29
-

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از جامعه پزشکی / مردم ‌از اجتماع ‌در اماکن مختلف خودداری کنند

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از جامعه پزشکی / مردم ‌از اجتماع ‌در اماکن مختلف خودداری کنند

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ضمن تشکر و قدردانی از جامعه پزشکی کشور گفت: مجموعه کادر سلامت شب و روز خود را وقف سلامتی مردم کردند.این عزیزان خود را برای سلامتی مردم به خطر انداختند که به سهم خود از همه آن‌ها تشکر می‌کنم. به گزارش شبکه خبری خوزستان وبه نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ضمن تشکر و قدردانی از جامعه پزشکی کشور گفت: مجموعه کادر سلامت شب و روز خود را وقف سلامتی مردم کردند.این عزیزان خود را برای سلامتی مردم به خطر انداختند که به سهم خود از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان وبه نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد با تبریک فرارسیدن ماه رجب اظهار داشت: ماه شریف رجب مانند نماز اول وقت است‌.

وی با بیان این‌که ماه رجب ماه دعاست افزود: انسان به‌واسطه دعا می‌تواند خود را به خداوند متعال نزدیک کند.یکی از اعمالی که در این ماه بسیار سفارش شده شب‌زنده‌داری است

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به ورود ویروس کرونا به کشور گفت: در گذشته بیماری‌های زیادی مانند وبا در کشور‌های اسلامی اطراف ما وجود داشت که بزرگان دینی ما توصیه بر قرائت زیارت عاشورا داشتند.

‌موسوی‌فرد ضمن تشکر و قدردانی از جامعه پزشکی کشور عنوان کرد: مجموعه کادر سلامت شب و روز خود را وقف سلامتی مردم کردند.این عزیزان خود را برای سلامتی مردم به خطر انداختند که به سهم خود از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: طبق توصیه پزشکان مردم باید از اجتماع کردن در اماکن مختلف خودداری کنند و اگر به توصیه‌هایی که از سوی وزارت بهداشت یا علوم پزشکی می‌شود عمل کنیم کمتر درگیر این ویروس خواهیم شد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس خاطرنشان کرد: زمانی زمینه تحصیل در منزل فراهم می‌شود به این معنی است که اگر مردم نیز در این مدت همکاری کنند می‌توان این بیماری را شکست داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.