کد خبر : 14728
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردین 1399 - 22:11
-

فوری | شناسایی یک فرد غیر بومی آلوده به کرونا ویروس در منطقه آرپناه شهرستان لالی که چند روز قبل لالی را ترک کرده است

فوری | شناسایی یک فرد غیر بومی آلوده به کرونا ویروس در منطقه آرپناه شهرستان لالی که چند روز قبل لالی را ترک کرده است

فوری | شناسایی یک فرد غیر بومی آلوده به کرونا ویروس در منطقه آرپناه شهرستان لالی که چند روز قبل لالی را ترک کرده است     به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از لالی نیوز پس از ارسال گزارش پزشک مرکز خدمات جامع سلامت سلطان آباد _ آرپناه در خصوص یک خانم باردار

فوری | شناسایی یک فرد غیر بومی آلوده به کرونا ویروس در منطقه آرپناه شهرستان لالی که چند روز قبل لالی را ترک کرده است

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از لالی نیوز پس از ارسال گزارش پزشک مرکز خدمات جامع سلامت سلطان آباد _ آرپناه در خصوص یک خانم باردار مشکوک به کووید _١٩ ، که به عنوان میهمان از اصفهان در منطقه حضور داشته است ، تیم واکنش سریع قرارگاه کرونا لالی به محل اعزام و در بررسی های اولیه معلوم شد ، فرد مذکور بعد از بروز اولین علائم «تب و تنگی نفس» منطقه را به مقصد اصفهان ترک نموده است.

 

نکته مهم و قابل توجه حضور ١٩ روزه این فرد در منطقه آرپناه و دید و بازدید های متعدد بوده است .

 

ضمنا فرد مذکور ٢ روز را در شهر لالی و منازل اقوام سپری نموده که البته در تمام این ایام فرد فاقد علائمی ، مثل تب ، سرفه ، عطسه و تنگی نفس بوده که به تبع ان احتمال انتقال الودگی پایین بوده است .

 

🔶 در ادامه و در پیگیری های روزانه ، سرانجام دیروز پنج شنبه ٢٨ فروردین ساعت ١٧ بیمارستان کرونا پذیر اصفهان اعلام نمود ، نتیجه ازمایش خانم باردار مثبت و متاسفانه بچه ایشان نیز سقط شده است .

🔹 به همین منظور مدیر شبکه بهداشت و درمان ، مسئول بهداشت محیط شهرستان ، مسئول مبارزه با بیماری ها ، مسئول ازمایشگاه مرکز بهداشت ، پزشک مرکز و بهورز منطقه شبانه و ساعاتی بعد از دریافت خبر به محل عزیمت نمودند که ابتدا نمونه گیری از افراد محتمل و مرتبط با مورد مشکوک انجام و در ادامه ، گندزدایی کلیه منازل و ارایه آموزشات لازم خصوصا قرنطینه سازی تا زمان نتیجه آزمایشات صورت پذیرفت.

 

نمونه های افراد مشکوک و یا مرتبط با فرد مثبت شده، امروز جمعه به اهواز ارسال و به محض دریافت جوابیه آزمایشات، اطلاع رسانی خواهد شد .

 

همچنان از شهروندان تقاضامندیم ؛ ضمن رعایت فاصله اجتماعی ، نسبت به انجام توصیه های بهداشتی خصوصا پرهیز از حضور در تجمعات ، مراسمات و مسافرت به مناطق الوده جدا خودداری نمایید .

منبع : لالی نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.