کد خبر : 10749
تاریخ انتشار : جمعه 11 بهمن 1398 - 22:50
-

فوری | بیانیه شماره یک انتخاباتی دادستانی هندیجان

فوری | بیانیه شماره یک انتخاباتی دادستانی هندیجان

سوء استفاده از اموال عمومی ، سوء استفاده از مقام و موقعیت و تخریب چهره ی نظام به هر نحوی به این دادستانی واصل شود به صورت اهم پیگیری خواهد شد.

بیانیه شماره یک انتخاباتی دادستانی هندیجان

بسم الله الرمن الرحیم

فبشر عباده الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه

مردم شریف شهرستان هندیجان با سلام و احترام

خداوند بزرگ را سپاس می گویم و بر محمد(ص) و خاندان پاک و مطهر ایشان درود می فرستم و قدردان نعمت خدمت رسانی به شما مردم نجیب و بزرگوار هستم.

اکنون که در چهل و یکمین سال انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران و در روند مهمترین پیچ تاریخی آن دشمنان انقلاب در صدد ایجاد نا امیدی عمومی می باشند شرکت فرخنده و پر مهر تمام گروهها و اقشار و نهادها در مهمترین نهاده جمهوری اسلامی که همان انتخاب بوده می تواند نا امیدی را به این دشمنان ددصفت باز گرداند.

این دادستانی در راستای سیاست های کلان نظلام جمهوری اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دستگاه قضایی اهم برنامه هایی که جهت حفظ سلامت ، امنیت ، مشارکت و رقابت در انتخابات بوده را از طریق توجیه ، ارشاد ، هشدار و در صورت لزوم برخورد قضایی پیگیری خواهد کرد.

در همین راستا تمام طرف های انتخابات را به رقابت سالم و با نشاط در فضای حقیقی و مجازی در وقت قانونی و به صورت جدی پرهیز از انتقال افکار منفی از جمله تحریم انتخابات ، دوقطبی کردن ، برجسته کردن بی مورد ناکارآمدی و مشکلات اقتصادی ، شبهه افکنی ، ایجاد التهاب و تنش ، سیاه نمایی ، دخیل دادن قومیت و احزاب در امر صلاحیت و انتخاباتی کردن مناسبت های مذهبی و ملی دعوت نموده ؛ بدیهی است ضمانت اجرای انتخابات سالم رصد لحظه به لحظه مسیر آن به کمک شما مردم شریف و بزرگوار و مسئولین محترم شهرستان می باشد.

اقداماتی که به هیچ وجه قابل گذشت نخواهد بود از جمله سوء استفاده از اموال عمومی ، سوء استفاده از مقام و موقعیت و تخریب چهره ی نظام به هر نحوی به این دادستانی واصل شود به صورت اهم پیگیری خواهد شد.

امید است با همیاری شما مردم شریف و مسولین محترم و رعایت قانون انتخاب با شکوه و نا امید کننده ای برای دشمنان نظام داشته باشیم.

من الله توفیق
حسن خادمی دادستان هندیجان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.