کد خبر : 5752
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مهر 1398 - 9:06
-

فرمانده نیروی دریایی سپاه: ‌موفق به تولید انواع سلاح‌های پیشرفته شده‌ایم‌ / از بیگانگان هیچ هراسی نداریم‌

فرمانده نیروی دریایی سپاه: ‌موفق به تولید انواع سلاح‌های پیشرفته شده‌ایم‌ / از بیگانگان هیچ هراسی نداریم‌

فرمانده نیروی دریایی سپاه: ‌موفق به تولید انواع سلاح‌های پیشرفته شده‌ایم‌ / از بیگانگان هیچ هراسی نداریم‌ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان “‌۴۰ سال ‌با اقتدار مقابل دشمن ایستادگی کردیم‌” گفت:‌ امروز با همت جوانان متخصص کشورمان موفق به تولید انواع سلاح‌های پیشرفته شده‌ایم و از بیگانگان هیچ هراسی نداریم. به

فرمانده نیروی دریایی سپاه: ‌موفق به تولید انواع سلاح‌های پیشرفته شده‌ایم‌ / از بیگانگان هیچ هراسی نداریم‌
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان “‌۴۰ سال ‌با اقتدار مقابل دشمن ایستادگی کردیم‌” گفت:‌ امروز با همت جوانان متخصص کشورمان موفق به تولید انواع سلاح‌های پیشرفته شده‌ایم و از بیگانگان هیچ هراسی نداریم.
به گزارش شبکه خبری خوزستان وبه نقل از تسنیم، سردار دریادار پاسدار ‌علیرضا تنگسیری‌ در دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در سینما نفت آبادان برگزار شد، اظهار کرد: همدلی و پیروی از مقام معظم رهبری تنها راه غلبه بر دشمن است.

وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی بهترین راه مقابله با زیاده‌خواهی‌های دشمن و اعمال تحریم‌های ظالمانه بر کشور است، عنوان کرد: امروز با عنایت به خداوند و رهبر معزز انقلاب و با تلاش جوانان متخصص در نیروهای مسلح و سپاه موفق به تولید انواع سلاح‌های پیشرفته شده‌ایم و نگرانی از سمت دشمن نداریم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز اینکه “هر روز در حال پیشرفت هستیم و عامل اصلی این پیشرفت حمایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری است”، خاطرنشان کرد: تحریم ظالمانه دشمنان انقلاب فرصتی برای شناخت و خودباوری توان نیروهای متخصص داخلی بود.
دریادار تنگسیری بیان کرد: ۴۰ سال است که با اقتدار مقابل دشمن ایستادگی کردیم و امروز نیز مقابل استکبار جهانی ایستاده‌ایم، تنها ترس ما از برخی عوامل داخلی است و از بیگانگان هیچ هراسی نداریم.

وی خطاب به مسئولین دستگاه‌های دولت تصریح کرد: به مردم ما با اخلاص خدمت کنید و انتظار می‌رود توجه‌ ویژه‌ای به قشر محروم کشور داشته باشید.

وی افزود: دستگاه‌های دولتی به مردم زلزله‌زده و سیل‌زده کشور که در بحران‌های اخیر شغل و زندگی خود را از دست دادند رسیدگی کنند چراکه وظیفه ما کنار مردم بودن و خدمت به مردم است و مسئولین کنار مردم بودن را فراموش نکنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: شهدا ناظر اعمال و رفتار ما هستند و وظیفه ما در مقابل آن‌ها دفاع از آرمان‌های انقلاب و پیروی از مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.