کد خبر : 13253
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1398 - 8:18
-

فرمانده ناجا: قرنطینه‌کردن شهرها در دستور کار نیروی انتظامی نیست

فرمانده ناجا: قرنطینه‌کردن شهرها در دستور کار نیروی انتظامی نیست

رئیس پلیس کشور گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ برنامه‌ای برای قرنطینه‌کردن شهرها ندارد و نیروی انتظامی چنین اقدامی را در دستور کار ندارد. به گزارش شبکه خبری خوزستان؛ سردار حسین اشتری در جلسه قرارگاه امام علی(ع) با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا به یک مسأله جهانی تبدیل شده که علاوه بر ایران

رئیس پلیس کشور گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ برنامه‌ای برای قرنطینه‌کردن شهرها ندارد و نیروی انتظامی چنین اقدامی را در دستور کار ندارد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان؛ سردار حسین اشتری در جلسه قرارگاه امام علی(ع) با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا به یک مسأله جهانی تبدیل شده که علاوه بر ایران بیش از ۱۵۰ کشور دنیا را درگیر خود کرده است، اظهار کرد: نیروی انتظامی با بسیج سرمایه‌های مادی و اجتماعی در صدد مهار و کنترل ویروس به‌منظور کاهش تلفات و خسارات احتمالی آن است.

رئیس پلیس کشور تصریح کرد: این روزها اتاق جنگ روانی دشمنان، با القا کردن قرنطینه به‌دنبال تحریک مردم برای خرید و انبارکردن مایحتاج و اخلال در نظام توزیع اقلام اساسی است در حالی که ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ برنامه‌ای برای قرنطینه کردن شهرها ندارد و نیروی انتظامی چنین اقدامی را در دستور کار ندارد بلکه اعتقاد دارد این بیماری به‌مانند حوادث گذشته با ازخودگذشتگی، همدلی و مشارکت ملی تمام شهروندان، ان‌‌شاءالله مهار و کنترل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در فاز نخست با پیش‌بینی اقدامات پیشگیرانه، آموزشی و اطلاع‌رسانی تلاش شد تا هموطنان نسبت به ابعاد مختلف خطرات و تهدیدات این ویروس آشنا شوند و روند خودمراقبتی را در پیش بگیرند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی به‌عنوان یکی از اعضای قرارگاه امام رضا(ع) با بسیج امکانات و آماده‌باش تمام ظرفیت انسانی خود در تلاش است با همکاری و مشارکت هموطنان عزیز زنجیره ابتلا و شیوع را قطع و از خسارت به مردم عزیز جلوگیری کند.

اشتری ضمن تقدیر و تشکر از همکاران خود که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا ایثارگرانه انجام وظیفه می‌کنند، گفت: باید همکاران با رعایت تمام جوانب بهداشتی مأموریتهای محوله را به‌نحو احسن انجام دهند و مراقب سلامتی خود باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.