کد خبر : 16144
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 19:33
-

فرمانده سپاه خوزستان: میزان حضور بخش مردمی و خصوصی در کمک‌رسانی در ایام کرونا غیرقابل پیش‌بینی بود

فرمانده سپاه خوزستان: میزان حضور بخش مردمی و خصوصی در کمک‌رسانی در ایام کرونا غیرقابل پیش‌بینی بود

فرمانده سپاه استان خوزستان گفت: میزان حضور بخش مردمی و خصوصی در کمک‌رسانی در ایام کرونا غیرقابل پیش‌بینی بود. ۱۰ هزار بسته غذایی برای کمک به آسیب دیدگان اقتصادی از کرونا با حضور مسئولان استانی و فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان، توسط شرکت فولاد اکسین تهیه و توزیع شد. امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین

فرمانده سپاه استان خوزستان گفت: میزان حضور بخش مردمی و خصوصی در کمک‌رسانی در ایام کرونا غیرقابل پیش‌بینی بود.

۱۰ هزار بسته غذایی برای کمک به آسیب دیدگان اقتصادی از کرونا با حضور مسئولان استانی و فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان، توسط شرکت فولاد اکسین تهیه و توزیع شد.

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین در این رابطه گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری جهت برگزاری رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه به هموطنان نیازمند، شرکت فولاد اکسین خوزستان با تأسی از این حرکت بزرگ ملی و لبیک به‌فرمان رهبر معظم انقلاب بزرگ‌ترین اقدام عملی خود را در رابطه با مسئولیت‌های اجتماعی اجرایی کرد.

وی افزود: در این راستا بیش از ۱۰ هزار بسته غذایی شامل حدود ۱۰۰ هزار قلم برنج، روغن و سایر مایحتاج ضروری به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در این شرکت خریداری و بسته‌بندی شد تا برای توزیع میان اقشار نیازمند استان در اختیار ستاد مرکزی رزمایش مواسات خوزستان قرار گیرد.

در ادامه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز با اشاره به‌ضرورت کمک به قشر آسیب‌پذیر جامعه، عنوان کرد: باید تلاش کنیم برای کمک به کسانی که زندگی باکرامت و شرافتمندانه‌ای داشتند و به سبب تصمیمات ما و شرایطی که پیش‌آمده به زندگی آن‌ها آسیب واردشده است.

وی بابیان اینکه استان خوزستان برای جبران خسارت به مردم پیش‌قدم بوده گفت: استان خوزستان با داشتن مردمی خیر، سازمان‌های مختلف، مؤسسات خیریه و شرکت‌های بزرگ در مسیر کمک به آسیب دیدگان اقتصادی پیشگام بوده و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند.

شریعتی ادامه داد: با حمایت هالی مردمی تاکنون ۲۶۲ هزار پکیج حمایتی در استان توزیع‌ شده و توانستیم در این مسیر گام‌های بلندی را برداریم.

استاندار خوزستان افزود: این‌ها فارغ از کسانی است که تحت پوشش سازمان‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی هستند چرا که این دستگاه‌ها به‌طور جداگانه وظیفه حمایت از افراد تحت پوشش خود را دارند.

وی یادآور شد: ابتدای کار تهیه ۲۵۰ هزار پکیج برای ما عدد بالایی بود و فکر می‌کردیم محقق کردن آن سخت است اما به برکت ماه رمضان و کمک‌های مردم توانستیم آن را تأمین کنیم.

شریعتی تصریح کرد: شرکت فولاد اکسین نیز پس از گذر از بحران‌های خود اکنون به ریل تولید و توسعه بازگشته و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و وظیفه‌ای که بر دوش خود احساس می‌کند ۱۰ هزار پکیج آماده کرده است.

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان نیز در این‌ باره گفت: امروز شاهد مساعدت و همراهی مجموعه فولاد اکسین در راستای فرامین مقام معظم رهبری در جهت نیاز به کمک به مردم آسیب‌دیده هستیم و امیدواریم این تلاش‌ها برای حمایت بیشتر مردم ادامه‌دار باشد.

وی افزود: در ابتدا فکر نمی‌کردیم مردم و مجموعه‌های مختلف به این کیفیت در این کار خیر و امر خدا پسندانه ورود کنند اما اکنون این کار خیر در حال ادامه بوده و به یک مسابقه برای کسب ثواب تبدیل‌شده که شامل تهیه بسته‌های بهداشتی و ساخت خانه برای محرومان است.

شاهوارپور ادامه داد: از مجموعه فولاد اکسین برای تهیه بسته‌های کمک مؤمنانه قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این شرکت همواره در مسیر خدمت‌رسانی به مردم فعال باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.