کد خبر : 5128
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1398 - 10:12
-

فرمانده سپاه خوزستان: ملت ایران با تکیه بر عاشورا هرگز تسلیم دشمن نمی‌شود‌

فرمانده سپاه خوزستان: ملت ایران با تکیه بر عاشورا هرگز تسلیم دشمن نمی‌شود‌

فرمانده سپاه خوزستان: ملت ایران با تکیه بر عاشورا هرگز تسلیم دشمن نمی‌شود‌ فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت:‌ ملت ایران شیعه است، به عاشورا و محرم باور دارد و با تکیه به این باورها و مدیریت امام راحل هرگز تسلیم دشمن نمی‌شود‌. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ

فرمانده سپاه خوزستان: ملت ایران با تکیه بر عاشورا هرگز تسلیم دشمن نمی‌شود‌
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت:‌ ملت ایران شیعه است، به عاشورا و محرم باور دارد و با تکیه به این باورها و مدیریت امام راحل هرگز تسلیم دشمن نمی‌شود‌.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اهواز با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این هفته یادآور مقاومت‌‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران اسلامی و نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به مقاومت جانانه در برابر نیروهای بعثی گفت: نیروهای مقاومت مردمی در خرمشهر توانستند بیش از ۳۵ روز ایستادگی و مقاومت کنند. نخستین گام شکست‌های دشمن در دروازه های ورودی و نخستین گام مقاومت ها در خرمشهر بود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با بیان این‌که مرزبانان و عشایر غیور در کنار هم در برابر تجاوز در محورهای جنگدیدند، عنوان کرد: ستون‌های سنگین زرهی برای رسیدن به جاده‌های راهبردی خوزستان تشکیل شده بود اما‌ نیروهای مسلح، جانانه دشمن را متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی مقاومت را مشق می‌کرد که اگر نیرو و تجهیرات کم‌ باشد اما با اتکا به توان داخلی و می‌توان دشمن را شکست داد.

شاهوارپور با بیان این‌که شش ماه نخست جنگ با همه نداشته‌ها توانستیم دشمن را زمین‌گیر کنیم، افزود: ملت ایران شیعه است، به عاشورا و محرم باور دارد و با تکیه به این باورها و مدیریت امام راحل هرگز تسلیم دشمن نمی‌شود‌.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با اشاره به دشمنان از کشتن مردم بی‌دفاع و اسیر دریغ نمی‌کردند و از به‌کار بردن از سلاحی علیه جمهوری اسلامی ایران کوتاهی نکردند، ادامه داد: در راهی که دشمنان پیش گرفته بود هرگز موفق نشدند و الان نیز با استفاده از تحریم‌های اقتصادی موفق نخواهد شد.

وی تاکید کرد: ایستادگی و مجاهدت ملت ایران اسلامی یک روز و یک سال نبود به همین دلیل دشمنان به مرحله‌ای رسیدند که باید از سلاح‌های ممنوعه استفاده کنند.

شاهوارپور با اشاره به این‌که دفاع مقدس از دوران زرین ملت ایران است که دشمنان قصد دارند آن را از یاد ببرند، گفت: در حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه دشمن روزها و ماه‌ها تلاش کرد تا از این طریق ملت از آرمان‌های دفاع مقدس دور کند.

بنا به گفته فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان بیش از ۳ هزار برنامه در حوزه‌های مختلف اعم اهدای ۲۰۰ جهیزیه به خانواده‌های سیل‌زده و تعمیر ۱۲۰۰ منزل مسکونی از توسط پایگاه‌ها و زیرمجموعه‌های وابسته به بسیج برگزار می‌شود.

انتهای‌ پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.